ارز بی ان بی چیست : BNB ؟؟

ارز بی ان بی چیست : BNB ؟؟

ارز بی ان بی چیست : BNB ؟؟

ارز بی ان بی چیست : BNB ؟؟ می توان گفت بایننس کوین ارز دیجیتال بومی صرافی بایننس است و با نماد BNB در بازار ارزهای دیجیتال معامله می‌شود. همانگونه که می دانید صرافی بایننس در حال حاضر بزرگ‌ترین صرافی ارز دیجیتال در جهان محسوب می شود. و باید بدانید که صرافی‌های ارز دیجیتال اغلب دارایی مخصوص خود را برای پیش برد اهدافی خاص مانند ارائه تخفیف در کارمزدها یا تسهیل در پردازش تراکنش‌ها و جذب بیشتر کاربران به این مراکز راه‌اندازی می‌کنند .
گفته می شود بایننس کوین در ابتدا روی شبکه اتریوم و با استاندارد ERC-۲۰ توسعه یافت و در حال حاضر نیز ارز دیجیتال بومی اکوسیستم بایننس محسوب می‌شود. با اکوایزر در این مطلب همراه باشید .

ارز بی ان بی چیست : BNB ؟؟

تاریخچه :

گفته می شود بایننس کوین در ژوئیه ۲۰۱۷ و در رویداد عرضه اولیه کوین معرفی و راه‌اندازی شد و مانند بسیاری از عرضه اولیه‌های مشابه، بخشی از توکن‌های BNB میان شرکت‌کنندگان مختلف از جمله سرمایه‌گذاران فرشته یا انجل (Angel investors) و تیم موسس بایننس تقسیم شد. بایننس در مجموع توانست حدود ۱۵ میلیون دلار از این عرضه اولیه جمع‌آوری کند. همچنین این صرافی دو سال بعد بلاک چین بومی خود را راه اندازی کرد و آن را بایننس چین (Binance Chain ) نامید.
با راه‌اندازی بایننس چین، کوین به ارز بومی این بلاک چین تبدیل شد. البته نباید چانگ پنگ ژائو موسس صرافی بایننس را نادیده بگیریم زندگی او با چالش های زیادی روبرو بود شرایطی که هیچ کس تصور نمی کرد چانگ پنگ جوان روزی بتواند مسیر دنیا را با ایده ها و اقداماتش تغییر دهد .

ارز بی ان بی چیست : BNB ؟؟

توکن‌سوزی BNB :

در این باره گفته می شود با وجود اینکه ۱۰۰ میلیون بایننس کوین در ICO ارائه شد، ولیکن تعداد توکن‌های در گردش این ارز دیجیتال کمتر از این مقدار است. علت آن این است که هر سه ماه، بایننس یک پنجم سود خود را برای بازخرید و نابودی دائمی یا به‌اصطلاح ( سوزاندن ) کوین‌های بایننس صرف می‌کند. باید بدانید که آخرین رویداد سوزاندن BNB در ژانویه ۲۰۲۲ رخ داد. در این رویداد بایننس در مجموع ۱,۶۸۴,۳۸۷.۱۱ کوین به ارزش بیش از ۷۰۰ میلیون دلار را سوزاند.
همچنین تا زمانی که ۱۰۰ میلیون بایننس کوین، یعنی ۵۰ درصد از کل BNBهای عرضه‌شده را خریدار و نابود کند، به روند توکن‌سوزی ادامه خواهد داد. این عمل تضمین خواهد کرد که عرضه بایننس کوین محدود باقی می‌ماند و آن را کم‌یاب‌تر و ارزشمندتر می‌کند.

اکووایزر :  ارز دیجیتال LEO چیست ؟

ارز بی ان بی چیست : BNB ؟؟

ارز بومی BNB چگونه است:
( ارز بی ان بی چیست : BNB ؟؟ )

کاربران می‌توانند از BNB برای پرداخت هزینه‌ها در این پلتفرم استفاده کنند. چون در صرافی غیرمتمرکز بایننس، BNB جفت‌ارز کلیدی برای معاملات محسوب می‌شود. پس بایننس کوین به‌عنوان ارز بومی و نیروی محرکه اقتصادی بایننس دکس و شبکه اصلی این مجموعه عمل می‌کند. BNB) ) می تواند در طیف گسترده‌ای از برنامه‌های غیرمتمرکز و بازی‌های ارائه‌شده در بایننس چین استفاده شود. ( که خود یک امتیاز است ) همچنین بایننس کوین در لیکوئید سواپ بایننس (Binance Liquid Swap) نیز قابل‌استفاده است. که کاربران می‌توانند از BNB برای کمک به نهادهای مردمی و خیریه‌ها استفاده کنند.

پرداخت کارمزد :

بسیاری از معامله‌گران از بایننس کوین برای پرداخت کارمزد معاملات خود استفاده می‌کنند؛ اما این مورد را فراموش نکنیم که کاربران در صرافی می‌توانند با استفاده از سایر دارایی‌های دیجیتالی خود نیز کارمزد معاملات را بپردازند.( نکته قابل توجه کاربران می توانند از BNB برای پرداخت کارمزد‌ها استفاده کنند، ( ارز بی ان بی چیست : BNB ؟؟ )و در نهایت مشمول تخفیف‌هایی نیز بشوند )برای هر معامله کارمزدی استاندارد و معادل ۰.۱ درصد در نظر گرفته‌ شده است.
ارز بی ان بی چیست : BNB ؟؟

ارز بی ان بی چیست : BNB ؟؟

کیف پول‌ها و BNB:

می توان گفت نگهداری و استفاده از BNB چندان سخت به‌ نظر نمی‌رسد. همچنین تراست والت (Trust Wallet) در سال ۲۰۱۸ به اکوسیستم بایننس پیوست و اکنون بهترین کیف پول برای نگهداری BNB محسوب می‌شود. کیف پول موبایلی بایننس کوین فعالیت می‌کند. این کیف پول امکان امن و آسانی را برای ذخیره وجوه کاربران در خارج از بایننس فراهم می‌کند. یک کیف پول موبایلی ایمن، منبع‌باز و غیرمتمرکز برای ذخیره بیش از بیست هزار توکن مختلف مبتنی بر اتریوم است و از زمان راه‌اندازی آن در نوامبر ۲۰۱۷ تاکنون مورداستقبال کاربران قرار گرفته است.

ارز بی ان بی چیست : BNB ؟؟

ارز BNB امن است :

گفته می شود بایننس کوین روی بستر بلاک چین اتریوم می باشد و باید بدانید که بلاک چین اتریوم از سیستم رمزنگاری شده برای جلوگیری از نقض در داده‌ها استفاده می‌کند. و در سال 2019 بایننس کوین به بلاک چین اختصاصی خود که توسط تیم ماهر بایننس اداره می‌شد منتقل شد. و همین امر موجب تضمین امنیت این ارز می باشد ،یک لایه امنیتی که برای حفظ سرمایه و اطلاعات شخصی استفاده می‌شود. و از طرفی می‌توان از کیف پول‌های امن و شناخته شده نیز برای امن نگه داشتن BNB استفاده کرد .
ارز بی ان بی چیست : BNB ؟؟

اکووایزر :  ارز دیجیتال بیت کوین کش چیست ؟

 

صفحه اصلی

تولید محتوا در چینود

 

تبلیغات چینود پلاس
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها