ارز دیجیتال USDC چیست ؟

ارز دیجیتال USDC چیست ؟

ارز دیجیتال USDC چیست ؟

مقدمه :
ارز دیجیتال USDC چیست ؟ USDC یا یو اس دی کوین ، یک استیبل کوین وابسته به اتریوم است. USDCیک دلار دیجیتال است که به عنوان یک استیبل کوین نیز شناخته می شود، ۲۴ ساعته در دسترس است و با سرعت اینترنت حرکت می کند. این ارز روی بسیاری از پیشرفته ترین بلاک چین ها اجرا می میشود و به صورت بومی در بستر اینترنت زندگی می کند. میلیاردها دلار USDC هر روز دست به دست می‌شوند و هر دلار دیجیتال USDC را همیشه می‌توان 1:1 با پول نقد مبادله کرد.

ارز دیجیتال USDC چیست ؟

ارز یو اس دی کوین ( USDC ) :
ارز دیجیتال یو اس دی کوین که در بین رمز ارز های دیجیتال با نماد USDC نیز شناخته می شود ؛ یک استیبل کوین است که پشتیبانی آن توسط Centre که نوعی سازمان غیر انتفاعی است، توسط صرافی ارز های دیجیتال Coinbase و شرکت فین تک Circle انجام می شود. ارزش هر یک سکه یو اس دی برابر است با 1 دلار آمریکا . این ارز دیجیتال برای اولین بار در سال 2018 وارد بازار ارز ها شد.

ارز دیجیتال USDC چیست ؟

ویژگی های ارز دیجیتال USDC :

1 – همیشه روشن. همیشه باز :
فعالیت USDC فراتر از مرزها و ساعات کاری بانکی است. USDC به عنوان یک دلار دیجیتال با دسترسی جهانی می تواند در هر زمان و هر کجا که به آن نیاز داشته باشید در دسترس باشد. ارسال USDC به سراسر جهان، پرداخت هزینه برای کالاها و خدمات، یا پس‌انداز برای آینده آسان است. هر کسی با اتصال به اینترنت می تواند USDC را ارسال، دریافت و ذخیره کند.

ارز دیجیتال USDC چیست ؟

2 – جریان نقدی فوری تمام روز ، هر روز :
دیگر منتظر نهایی کردن تراکنش و برداشت پول نقد نباشید. USDC مفهوم زمان تسویه حساب را با پرداخت‌هایی که می‌توانند دور کره زمین بچرخند و به سرعت ایمیل در حساب شما فرود بیایند، منسوخ می‌کند. معاملات FX با هر اندازه ای را تصور کنید که ممکن است چند ثانیه طول بکشد – این قدرت USDC است.

3 – دلاری که سنت می سازد :
بازرگانان با استفاده از این ارز می توانند از پرداخت هزینه های 2.9 درصدی در پرداخت های کارت اعتباری اجتناب کنند، از جریان نقدی فوری بهره مند شوند و پس انداز خود را به مشتریان پس دهند.

اکووایزر :  ارز دیجیتال کاردانو cardano چیست ؟

ارز دیجیتال USDC چیست ؟

ارز دیجیتال USDC چیست ؟

4 – امور مالی دوباره تجسم کرد :
USDC توانایی های پول نقد را به سطح بعدی می برد. فرصت‌ها را در بازارهای سرمایه کریپتو برای تجارت، وام دادن، استقراض و جذب سرمایه با USDC باز کنید – در سطح جهانی قابل دسترسی است. احتمالات تازه شروع شده اند.

5 – یک پلت فرم پول باز :
محصول خود را با یک API uber-money بسازید که جهانی، منبع باز، قابل همکاری و رایگان برای استفاده است. توسعه‌دهندگان به USDC به‌عنوان بلوک اصلی برای برنامه‌هایشان اعتماد می‌کنند تا پرداخت‌ها، معاملات و خدمات مالی را به کاربران خود ارائه دهند. رویای بزرگ با USDC.

ارز دیجیتال USDC چیست ؟

6 – USDC در حال تغییر امور مالی است :
USDC بخشی از یک اکوسیستم جهانی است که تجارت سنتی و رمزنگاری را در بر می گیرد. USDC که توسط Circle، یک فین‌تک تنظیم‌شده ایجاد شده است، یک دلار دیجیتال قابل اعتماد، پذیرفته‌شده و بسیار نقد است.

رویداد های کلیدی و مهم مدیریت :
ارز دیجیتال USDC که توسط کنسرسیوم سنتر توسعه داده شد، شرکتی است که مشارکت بین Circle و Coinbase را نشان می دهد ، مرکز فناوری و چارچوب حاکم بر ارز دیجیتال USD را توسعه می دهد و Circle و Coinbase این ارز را منتشر می کنند.
دیوید پوت که در وال استریت سخت کوشیده بود ، در سال 2017 تاسیس شد. در دور اولیه سرمایه گذاری روی این ارز که در دسامبر سال 2017 اتفاق افتاد ، به گزارش Crunchbase 20 میلیون دلار و دور دوم این سرمایه گذاری در نوامبر 2018 20 دلار دیگر به رهبری گروه digital Finance Group جمع آوری شد. همانطور که کمی قبل تر هم گفتیم ارز دیجیتال USDC با همکاری شرکت های سیرکل ( Circle ) و کوین بیس تاسیس شد و تمامی چارچوب ها و فناوری های یو اس دی کوین به وسیله این مرکز توسعه یافته است. شرکس سیرکل Circle با مدیریت جرمی آلایر و شان نویل در سال 2013 به عنوان فرستنده رسمی پول فعالیت خود را آغاز کرد.

ارز دیجیتال USDC چیست ؟

ارز دیجیتال USDC چیست ؟

یک استیبل کوین منبع باز و مبتنی بر قرارداد هوشمند :
قابلیت همکاری مالی واقعی به ابزاری با ثبات قیمت برای مبادله ارزش نیاز دارد. فناوری مرکز برای استیبل کوین‌های دارای پشتوانه فیات، ثبات را برای ارزهای دیجیتال به ارمغان می‌آورد. پیاده‌سازی اولیه USDC است که به‌عنوان Ethereum ERC-20، Algorand ASA، Avalanche ERC-20، Flow FT، Hedera SDK، Solana SPL، Stellar asset و TRON TRC-20 در دسترس است و امکان‌هایی در پرداخت‌ها، وام‌دهی، سرمایه‌گذاری ایجاد می‌کند. تجارت و تامین مالی تجارت – و اکوسیستم با اضافه شدن سایر توکن های ارز فیات رشد خواهد کرد.

اکووایزر :  ارز دیجیتال سولانا SOL چیست ؟

پس از ادغام و انتقال اتریوم از مکانیزم اجماع اثبات کار (PoW ) به اثبات سهام (PoS ) پایدارتر، مرکز و اعضای آن منحصراً از زنجیره PoS ارتقا یافته اتریوم برای USDC پشتیبانی می‌کنند. Circle تنها صادرکننده USDC است. هر توکن دیگری که ادعا می‌کند USDC یا اعضای آن است یا به آن وابسته است، توسط Center و Coinbase پشتیبانی نمی‌شود یا توسط Circle قابل بازخرید است. لطفاً مراقب کلاهبرداری‌های بازیگران بد و تلاش‌های فیشینگ باشید که شما را به تعامل با دارایی‌های پشتیبانی‌نشده در زنجیره ETH PoW تشویق می‌کند.

ارز دیجیتال USDC چیست ؟

ارز دیجیتال USDC چیست ؟

راه حل فیات به بلاک چین :
همانطور که کالاها و خدمات بیشتری توکن می شوند، پلتفرم های قراردادهای هوشمند به بلوک های اساسی مبادله ارزش تبدیل خواهند شد. چارچوب استیبل کوین منبع باز و شفاف مرکز به فیات اجازه می دهد تا با قراردادهای هوشمند تعامل داشته باشد و به توسعه دهندگان راهی مناسب برای استفاده از ارزهای دنیای واقعی در برنامه های بلاک چین می دهد.

ذخایر USDC :
Circle، تنها صادرکننده USDC، یک فرستنده پول دارای مجوز است و ملزم به حفظ ذخایر فیات کامل برای همه USDC های صادر شده است. یک شخص ثالث هر ماه مطابق با استانداردهای تعیین شده توسط مؤسسه حسابداران رسمی آمریکا (AICPA ) در مورد آن دارایی ها گزارش می دهد.

کیف پول های ارز دیجیتال یو اس دی سی :
به دلیل اینکه ارز دیجیتال یو اس دی سی روی بلاک چین اتریوم فعالیت دارد، به طور گسترده توسط کیف پول های رایج ارز های دیجیتال پشتیبانی میشود.

 

صفحه نخست

 

تبلیغات چینود پلاس
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها