اصول و تحلیل ترید فاندامنتال

اصول و تحلیل ترید فاندامنتال

بنام خدا

 

اصول و تحلیل ترید فاندامنتال :

می توان گفت تحلیل فاندامنتال یا بنیادی رمزارزها (fundamental analysis ) که شامل بررسی دقیق و اطلاعات موجود درباره دارایی مالی می باشد برای مثال شمایی که در ارز دیجیتال فعالیت دارید موارد کاربرد رمز ارز ، تعداد افرادی که همچنین از آن استفاده می کنند و یا تیم پشتیبان پروژه را از این طریق بررسی نمایید . گفته می شود یکی از هدف های اصلی تحلیل آن درک درست از ارزش واقعی دارایی یا همان ارز دیجیتال می باشد . اگر برایتان سوال پیش می آید که ‌آیا دارایی مورد نظر بیش از حد ارزش‌گذاری شده و یا کمتر از ارزش واقعی تخمین زده شده است. در این مرحله، می‌توانید با استفاده از درک خود و موقعیت معامله‌گری خود را انتخاب نمایید .

 

اکوایزر

ارزیابی روند اقتصادی :

در اینباره باید این نکته را در نظر بگیرید که انجام یک معامله موفق ارزیابی وضعیت اقتصادی کشور فاکتور مهمی می باشد . چون یک سرمایه گذار هوشمند باید بتواند ارزیابی کند که وضعیت اقتصادی یک کشور علاوه‌ بر بازار بورس، چه تأثیری می‌ تواند بر سایر بازار ها بگذارد نیز . مثلا علاوه بر آن افزایش یا کاهش نرخ تورم، بهره، و یا شرایط سرمایه ‌گذاری در بازار بورس از دیگر آیتم های مهم در وضعیت اقتصادی کشور است .

اکوایزر

ارزیابی و شرکت مدنظر :

گفته می شود یکی دیگر از مواردی که درباره آن به اشخاص آموزش داده می شود و در این باب تحلیل فاندامنتال انجام می شود بررسی همه جانبه صنعت شرکت مدنظر می باشد چرا که به این وسیله سرمایه گذار می تواند بفهمد شرکتی که قصد خریداری سهام آن را دارد، سودمند است یا خیر …. و همچنین در این خصوص یک اصطلاح پر کاربرد در بازار سرمایه گذاری است که ( سهام ضعیف در صنعت قوی بهتر از سهام قوی در صنعت ضعیف است) پس باید بدانید که تجزیه، تحلیل و بررسی شرکت ها در تحلیل فاندامنتال صورت می گیرد.

اکوایزر

بررسی سود خالص :

در این زمینه صورت های مالی شرکت مورد نظر به دقت مورد ارزیابی قرار می گیرد تا سرمایه گذار ما بتواند نسبت مالی سودآوری شرکت را در بازه‌ های زمانی مختلف تعیین کند که حاشیه سود خالص شرکت نیز یکی از نسبت ‌های سودآور آن است و از طریق تقسیم کردن سود خالص به کل فروش، به دست می آید. که باید بدانید این نسبت مقدار سود خالص به دست آمده از فروش یک شرکت را تعیین می کند.
(نکته قابل توجه اینکه قیمت دارایی‌هایی مثل ارزهای دیجیتال بسیار پرنوسان می‌باشد و معامله این نوع دارایی‌ها مهارت جزء الویت شما باشد ، انتخاب یک استراتژی، درک درستی از دنیای وسیع معامله‌گری و تسلط بر تجزیه و تحلیل فاندامنتال ، از مواردی هستند که علاوه بر تمرین باید آموخت .

اکووایزر :  آموزش ترید بخش دوم

اکووایزرکلام آخر اکوایزر :

ما به شما توصیه می کنیم حتما چند نکته در این خصوص را رعایت و انجام دهید . می توان گفت اصول ترید ارز دیجیتال به دسته های مختلفی تقسیم می شوند. و حالا درباره تحلیل فاندامنتال کیفی (Qualitative Fundamental Analysis ) گفته می شود بنیادهای کیفی کمتر مملوس هستند و این تحلیل ممکن است شاما ، شناسایی نام تجاری ، حق ثبت اختراع ، کیفیت مدیران کلیدی شرکت ، و فناوری انحصاری آن باشد و غیره ….

خیلی ها معتقدند مدیریت مهم‌ترین معیار سرمایه‌گذاری در یک شرکت است. این گفته منطقی است، اگر رهبران شرکت نتوانند به درستی برنامه‌ها را اجرا کنند، حتی بهترین مدل کسب‌وکار نیز محکوم به شکست خواهد شد ، در تحلیل فاندامنتال به شما کمک می شود تا به استراتژی خود پایبند باشید . و در بازار های ارز و معامله گری موفق شوید . ( اکوایزر در کنار شماست )

صفحه نخست

تولید محتوا تیم چینود

 

تبلیغات چینود پلاس
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها