اکسکوینو مارکت چیست

اکسکوینو مارکت چیست

به نام خدا

اکسکوینومارکت چیست :

گفته می شود ارزهای دیجیتال دیگر یک پای ثابت بازارهای مالی شده اند و در سراسر جهان گسترش یافته است ، به طوریکه افراد زیادی وارد این بازار پر جذب می شوند و گفتنی ست در این بازار ها سودهای 1000 درصدی نیز دور از دسترس نمی باشد و ازطرفی در سال 2021 نیز تعداد قابل توجهی از معامله گران بودند که به چنین سودهایی رسیده اند .

اکوایزر

می توان گفت پلتفرم اکسکوینو برای سهولت در معامله و کاهش هزینه‌های معاملات، بازاری را برای معاملات رمزارزها راه‌اندازی شده .(اکسکوینومارکت) بازار ارزهای دیجیتال اکسکوینو محسوب می‌شود که روی شبکه هوشمند بایننس ((BSC پیاده‌سازی شده است. ما در اکوایزر می خواهیم کنار شما باشیم تا اگر قصد خرید ارز دیجیتال را دارید، با قابلیت‌های کاربردی آن نیز بیشتر آشنا شوید. در این مطلب پر سود همراه ما باشید .

اکوایزر

هدفی مشخص :

باید بدانید که  اکسکوینو، ایجاد بستری امن و رایگان جهت انجام معاملات رمزارزها، آگاهی‌بخشی به فعالان این حوزه و شناخت بیشتر کاربران می باشد. که پلتفرم اکسکوینو توانسته است با بهره‌گیری از تیمی متشکل از متخصصین حوزه فناوری‌، امنیت‌، شبکه و محتوا در زمینه رمزارز‌ها و ارائه مطالب آموزشی و تحلیلی، در راستای برآورده ساختن اهداف خود گام بردارد. و حالا در راستای اهداف خود  و همچنین  ترویج فناوری بلاکچین کنار معاملات امن و ساده رمزارزها، اقدام به راه‌اندازی اکسکوینومارکت کرده است. (نکته قابل توجه دوستان اکسکوینو با نام تجاری توسعه فناوری آرین داده پیوسته ایرانیان (توفاد) فعالیت خود را از سال 1396 به‌عنوان اولین شرکت دانش‌بنیان در زمینه خدمات رمز ارزها آغاز کرد. سپس به دلیل خدمات ارزنده خود از جمله ارائه کیف پول‌های رایگان و امن به کاربران برای انواع رمزارزها ،توانست از سوی معاونت علمی و فناوری نهاد ریاست‌جمهوری، به‌عنوان اولین شرکت دانش‌بنیان رمز ارزها در کشور انتخاب شود )

 

اکوایزر

کاهش کارمزد با اکسکوینو مارکت :

بله دوستان در اینجا می‌توانید معاملات فوری و بدون واسطه را با کمترین کارمزد انجام دهید. چرا که بستری فراهم شده تا انتقال رمزارزها از اکسکوینو به مارکت و از مارکت به اکسکوینو، بدون هیچگونه کارمزدی انجام شود. ( این یک امتیاز است ) حالا در نظر داشته باشید اگر کاربر اکسکوینو هستید ، می‌توانید با خرید استیبل‌کوین‌ها مثل تتر، آن را به مارکت انتقال دهید و معاملات خود را انجام دهید.  و همچنین  قادر خواهید بود  رمزارزهای خود را از مارکت به پلتفرم اکسکوینو انتقال دهید و آن را به کوین‌های دیگر یا حتی ریال تبدیل کنید. معاملات محدود در اکسکوینو مارکت به صورت کاملا رایگان و بدون کارمزد انجام می‌شود  .

اکووایزر :  کیف پول زنگو

چگونه به اکسکوینو مارکت بپیوندیم :

خیلی راحت و بدون دردسر برای ورود به آن دو روش داریم که برایتان می گوییم :

ورود از پنل کاربری :

در این روش می بایست اول به پایین‌ترین قسمت پنل کاربری‌ خود در سایت اکسکوینو بروید، که گزینه اکسکوینومارکت را مشاهده  خواهید کرد پس از کلیک بر روی آن وارد فضای اکسکوینومارکت می‌شوید.

اکوایزر

ورود از داشبورد :

در این روش بعد از کلیک بر روی داشبورد، در همین بخش بنر معرفی اکسکوینومارکت را مشاهده می‌کنید که و می توانید پس از کلیک بر روی آن وارد فضای اکسکوینومارکت شوید به همین راحتی .

 کلام آخر و اکوایزر :

در عصر جدید که بازار ارزهای دیجیتال گرم و گرم است نباید از آن غافل شد و با آگاهی در این زمینه می توان به سود و پیش رفت نیز رسید . باید بدانید که در این بین، استفاده از پلتفرم‌هایی که امکان مبادله مستقیم و بی‌واسطه رمزارزها را بین افراد فراهم می‌کنند، و بسیار محبوب و کاربردی هستند.

اکوایزر

در همین راستا، سامانه اکسکوینو که فعالیت خود را از سال 96 به‌عنوان پلتفرمی برای خدمات جامع رمزارزها آغاز کرده، اکسکوینو مارکت را نیز راه ‌اندازی کرده تا سرمایه‌گذاران و معامله‌گران بتوانند به ساده‌ترین شکل و با کمترین هزینه ، معاملات ارزهای دیجیتال را انجام دهند و از مزایای آن چون : امکان اتصال به کیف پول‌های خارجی ، دسترسی به تراکنش ها ، دسترسی به سفارشات ، امکان سفارش آنی ، کاهش کارمزد ها ، و … بهره مند شوند .

صفحه نخست

تولیدمحتوا تیم چینود

 

تبلیغات چینود پلاس
4 3 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نوید
نوید
26 روز قبل

قشنگ تبلیغ اکسکوینو بود
بخوای پولت رو برداری بزنی به کیف پول خودت اون موقع متوجه کارمزد میشی