با صرافی نوبیتکس آشنا شوید

با صرافی نوبیتکس آشنا شوید

به نام خدا

 

 

با صرافی نوبیتکس آشنا شوید :

می توان گفت صرافی Nobitex دارای دو بازاراست که جهت خرید و فروش با عناوین بازار اصلی و بازار حرفه‌ای می باشد و همچنین در بازار اصلی خرید و فروش از طریق ریال انجام می شود و در بازار حرفه‌ای از طریق تتر معاملات صورت می پزیرد. گفته می شود نوبیتکس با فراهم آوردن بستری با امنیت بالا و محیطی ساده و کاربر پسند توانسته است همچون یک واسطه گر بین خریداران و فروشندگان ارزهای دیجیتال جای خود را باز کند. شما می توانید برای فعالیت در صرافی نوبیتکس از طریق لینک سایت وارد شده و ثبت نام کنید تا بتوانید از امکانات منحصر به فرد آن بهره مند شوید .

 

 

اکووایزر

نوبیتکس چیست :

در این باره گفته می شود( Nobitex) یک استارت آپ کاملا ایرانی و جهت مبادلات رمز ارزها است پلتفرم نوبیتکس یک اسچنج و یا همان صرافی آنلاین به صورت تمام اتوماتیک می باشد و در آن امکان خرید و فروش ارزهای دیجیتال از جمله : بیت کوین ، اتریوم ، لایت کوین ، بایننس ، تتر ، چین لینک ، ریپل ، ترون ، دوج کوین ، و صرافی نوبیتکس به‌عنوان اولین پلتفرم خرید و فروش ارزهای دیجیتال در ایران، که باید گفت فعالیت خود را در سال 1396 آغاز کرد. آن زمان ابهامات قانونی بسیار زیادی درباره فعالیت در بازار رمزارزها در کشور ما وجود داشت به طوری که سایت نوبیتکس به مدت یک سال فیلتر بود. هرچند امروز هم قوانین شفافی درباره خرید و فروش ارزهای دیجیتال در ایران و بسیاری از کشورهای دیگر وجود ندارد، به نظر می‌رسد اقبال عمومی مردم به این بازار سبب شده است دولت‌ها به جای راهکارهای سلبی، به دنبال ابزارهای نظارتی برای کنترل بازار کریپتوکارنسی باشند.

 

 

اکووایزر

ویژگی های صرافی نوبیتکس :

اگر بخواهیم از ویژگی های این صرافی بگوییم می توان اشاره کرد به :
مجهز بودن به بازار دمو برای افراد مبتدی ، پشتیبانی 24 ساعته برای تمامی استفاده کنندگان از سیستم ، داشتن سطوح مختلف جهت احراز هویت کاربران و همچنین جلوگیری از کلاهبرداری های احتمالی ، خرید و فروش آنی با توجه به وجود دفتر سفارش (Order Book) در بخش معاملات ، باید بدانید که نوبیتکس با هدف رفع نیاز کاربران ایرانی و برای مبادله دارایی های دیجیتال در تابستان 1396 شکل گرفت. گفته می شود، هسته اولیه تیم در باشگاه کارآفرینی تیوان استقرار یافت ، سپس و به تدریج و با افزوده شدن افرادی با تخصص‌های مختلف، تیم بزرگ‌تر شد و در نهایت با تلاش فراوان این تیم موفق شد اولین نسخه بازار را در زمستان 1396 رونمایی کنند.

اکووایزر :  اصول و تحلیل ترید فاندامنتال

 

 

اکووایزر

نحوه خرید و فروش در این صرافی :

گفته می شود برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال در صرافی نوبیتکس باید حداقل مبلغ 300 هزار تومان در حساب کاربری خود موجودی داشته باشید.همچنین باید بدانید که در این صرافی چند بخش از جمله بازارهای اصلی، بازارهای حرفه‌ای و نیز سفارش سریع برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال در نظر گرفته شده است. در بازارهای اصلی و خرید و فروش می‌توانید به کمک ریال ایران، ارزهای دیجیتالی که توسط این صرافی پشتیبانی می‌شوند را تهیه کنید .می توان گفت وقتی در این بازار ارز سفارش خرید و فروش بین کاربران برقرار می‌شود ، صرافی صرفاً نقش واسطه بین آن‌ها را دارد.( نکته قابل توجه برای این منظور روی گزینه بازارهای اصلی در حساب کاربری خود کلیک کنید ، که یک لیست جدید باز می شود ، شما باید یکی از ارزهای دیجیتال مورد نظر خود را انتخاب کنید )

 

 

 

اکووایزر

مزایای و معایب صرافی نوبیتکس :

در این خصوص می توان گفت امکان معامله 24 ساعته در تمام روزهای هفته فراهم شده است و رابط کاربری سایت بسیار راحت و کاربر پسند برای مثال از مزایای آن :
سرعت انجام معاملات بسیار بالاست ، فراهم بودن امکان پرداخت از طریق کارت‌های شتاب ، دریافت کارمزد اندک، یکی از مزایای این صرافی است ، کلیدهای خصوصی کیف پول دیجیتالی کاربران به صورت آفلاین نگهداری می‌شود، دارایی کاربران صرافی از خطر هکرها در امان هستند ، با بالا رفتن حجم معاملات کاربر، کارمزد خرید و فروش در نوبیتکس کاهش می‌یابد ، ارائه اپلیکیشن موبایلی مخصوص تریدینگ یعنی به ازای هر ارز دیجیتال یک کیف پول به کاربر اختصاص داده می‌شود. در خصوص معایب این صرافی نیز اشاره می شود : به دلیل عدم وجود جفت ارزهای گسترده برای کاربران به خصوص کسانی که قصد انجام معامله از طریق بیت‌کوین را دارند، محدودیت ترید وجود دارد ، به دلیل حجم معاملات اندک در این صرافی تغییر قیمت نیز بسیار اندک بوده و این موضوع برای نوسان‌گیری و انجام معاملات روزانه معامله‌گران یک ضعف محسوب می‌شود ، نبود گزینه‌های متنوع انجام معاملات مانند معاملات مارجین و فیوچرز .

 

 

 

اکووایزر

انتقال ارز دیجیتال به کیف پول :

صرافی نوبیتکس کیف پول اختصاصی در اختیار کاربران قرار می‌دهد که از امنیت بالایی هم برخوردار است، حالا توصیه می‌شود که پس از خرید رمزارزها در صورتی که قصد نگهداری طولانی مدت آن‌ها را دارید، به کیف پول اختصاصی خود انتقال دهید.گفته می شود در این صرافی به ازای هر ارز دیجیتال یک کیف پول اختصاصی وجود دارد ، که به محض خرید یک ارز دیجیتال، موجودی شما در کیف پول اختصاصی آن به‌روزرسانی می‌شود. برای انتقال این ارز به کیف پول شخصی‌تان شما باید وارد بخش کیف‌های من در حساب کاربری‌تان بشوید و سپس روی گزینه برداشت در مقابل ارز دیجیتال مورد نظرتان کلیک کنید .( ما در اکوایزر در کنار شما هستیم تا در بازار های ارز هدفمند موفق شوید )

اکووایزر :  نقشه راه اقتصاد کلان(دوره بینش مالی)

 

 

 

اکووایزر

خدمات در یک صرافی بی نظیر :

باید در خصوص با ارزش نوبیتکس به امکان معامله و خرید و فروش و هم چنین پشتیبانی 24 ساعته این صرافی اشاره کرد ، و همچنین این صرافی دارای قابلیت شبیه‌ سازی است که به جرأت می‎توان گفت که صرافی‎های خیلی کمی چنین قابلیتی را در اختیار کاربران خود قرار می دهند. در اینجا قابلیت شبیه سازی به کاربران تازه کار این امکان را می‎دهد تا پیش از انجام معاملات پر ریسک، از آن استفاده کنند و با راه و چاه کار آشنا شوند و با خیال راحت خرید و فروش کنند ، همچنین با استفاده از سایت نوبیتکس، معامله گران می‎توانند از امکان معامله در دو بخش مارکت اصلی و مارکت حرفه‎ای بهره‎مند شوند.( باید بدانید که مارکت اصلی در واقع همان تبدیل و خرید و فروش رمز دیجیتال به ریال و برعکس می باشد و مارکت حرفه‎ای معامله ارز دیجیتال با ارز دیجیتال است )

 

صفحه نخست

تولید محتوا تیم چینود

 

تبلیغات چینود پلاس
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها