تاثیر بیت کوین بر بازار ارز

تاثیر بیت کوین بر بازار ارز

به نام خدا

تاثیر بیت کوین بربازار ارز :

در سراسر دنیا تکنولوژی هر روز در حال پیش رفت می باشد و تا حدی از مشکلات مردم را رفع می کند باید گفت فناوری بلاکچین نیز به دنیا خدمات زیادی کرده و اینروزها دیگر کسی نیست که از بازارهای ارز دیجیتال نداند و حالا یکی از شاخه های بلاکچین ارزهای دیجیتال هستند که به نقل و انتقالات مالی کمک بسیاری کرده است . ( نکته قابل قبول اینکه کارمزد کم و زمان انتقال سریع یکی از ویژگی های بلاک چین است ) درباره بیت کوین و تاثیر آن در بین ارزهای دیجیتال گفته می شود یکی از هزار ارز دیجیتالی می باشد که در طی 11 سال ایجاد شده است .

اکوایزر

و همچنین درحال حاضر بیت کوین به عنوان پرداخت و خدمات کالا نیز انجام می شود و گفتنی ست در آینده تاثیر بیت کوین بربازار ارز بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد . ( توصیه اکوایزر برای شما دوستان اینکه ، توجه داشته باشید لازمه سرمایه گذاری در بازار های ارز دیجیتال اموزش کامل و به دست اوردن مهارت معاملگری می باشد که نباید از کنار آن بگذرید چرا که این بازار پر نوسان است و مطمئنا برای افراد آموزش دیده سود بیشتر و برای افراد با اطلاعات کم و بدون آموزش سود کم و یا حتی ضرر مالی خواهد داشت .

 

تاریخ بیت کوین : ( تاثیر بیت کوین بربازار ارز )

می توان گفت با افزایش کاربران ارز دیجیتال قوانین و دغدغه های کشورها برای این موضوع بیشتر می شود و به نوعی حساس تر شده و قوانین جدیدی تعیین می کنند. درباره بیت کوین باید بدانید که تقریبا 11 سال هست که فعالیت خودش را در بستر بلاک چین اغاز کرده و در طی این مدت نواسان قیمتی زیادی نیز داشته است. بیت کوین در ابتدا ارزش چندانی نداشت و در طی این سال ها با افزایش تقاضا ارزش آن بیشتر شده و سود زیادی به افرادی که در ابتدای راه اندازی به این ارز دیجیتال محبوب اعتماد کرده بودند داده است.

 

اکوایزر

این بازار پر ریسک افراد زیادی را دارد که برای سرمایه گذاری بلند مدت خود نگران آینده باشند ولی بیت کوین نوعی پول هست. فقط این ارز دیجیتال محبوب هنوز در هیچ جای جهان به عنوان پول رسمی پذیرفته نشده .گفته می شود این ارز ماننده کودکی است که برای رشد و بزرگ شدن پتانسیل بالایی دارد . بیشتر کشور ها قانون هایی را برای بیت کوین در کشورشون وضع کردن که برخی از قوانی بر علیه و برخی هم به نفع کاربران بیت کوین بوده است. ( نکته قابل توجه برخی کشور ها هم معامله بیت کوین و سایر ارز های دیجیتال رو کلا ممنوع کردن و شرایط سختی برای کاربران ایجاد کردند )

اکووایزر :  ارز دیجیتال پولیگون Polygon چیست ؟

تاثیر بیت کوین و ساتوشی ناکاموتو :

بیت کوین برای اولین بار در سال 2009 و توسط فردی به بنام ساتوشی ناکاموتو (گفته می شود هویت آن مشخص نیست ) بر پایه بلاک چین راه اندازی شده. هدف این فرد ناشناس از ایجاد بیت کوین حذف طرف ثالث یا واسطه در انتقالات پول بوده است و همچنین توانسته در این راه هم موفق شودو از این طریق مبادلات مالی انجام شده است . ( باید بدانید که بیت کوین تحت نظارت هیچ سازمان یا نهادی کنترل نمی شود و به صورت کاملا غیر متمرکز اداره می شود .ارز دیجیتال بیت کوین از راه استخراج با ماینر تولید می شود.

اکوایزر

در واقع استخراج بیت کوین فرایندی است که به صورت دیجیتالی، معادلات را محاسبه و بلاک جدید رو به شبکه بلاک چین اضافه می کند) تاثیر بیت کوین و هدف یک نوع راه اندازی و رفع مشکلات نقل و انقال مالی بوده که شرکت ها و کمپانی های زیادی روی بیت کوین سرمایه گذاری بلند مدت کردند و برای آینده بیت کوین امیدوار هستند. افراد و کاربران زیادی هم مقدار بیت کوین خریده و در کیف پول نگهداری یا هولد کردن و به امید سود در آینده سرمایه گذاری کردند .

 

تاثیر بیت کوین بربازار ارز و مزایای آن :

می توان گفت یکی از بهترین مزیت هایی که بیت کوین در صورت پذیرفته شده دارد این است که در همه جای جهان می توانند از بیت کوین به عنوان پرداخت برای کالا یا خدمات استفاده شود .( به عنوان مثال همانطور که زبان انگلیسی به عنوان زبان بین المللی برای تعاملات در جهان است ) در آینده بیت کوین هم پول مشترک در جهان خواهد بود.

اکوایزر

یکی از مهترین کاربرد های بیت کوین گفته می شود در زمینه خرید و فروش ملک می باشد. با توجه به این که قیمت ملک بالا بوده و جابجایی این مقدار پول کمی دشوار هست و باید برای انتقال از طریق بانک ها اقدام کرد و کارمزدی بیشتر پرداخت کرد.اما از طریق بیت کوین و یا سایر ارزهای دیجیتال می شود به راحتی بدون نیاز به بانک و شخص ثالث مستقیم به کیف پول خریدار یا فروشنده واریز کرد. داریم که اولین معامله ملک با بیت کوین در سال 2017 انجام شد و در این معامله یک پنت هاوس در میامی آمریکا به قیمت 22 میلیون دلار با بیت کوین معامله شد. این معامله یکی از سنگین ترین معامله های انجام شده با ارز دیجیتال برای خرید یک دارایی فیزیکی است.

اکووایزر :  آموزش جامع ترید ارزهای دیجیتال از 0 تا 100

 

اکوایزر

تاثیر بیت کوین و کمپانی تسلا :

اولین پذیرنده بیت کوین برای خرید ماشین از طریق بیت کوین کمپانی تسلا بوده است که بعد از انتشار پذیرش بیت کوین برای خرید خودرو توسط تسلا قیمت این ارز دیجیتال 20 درصد رشد کرد. هچنین پذیرش بیت کوین به روش پرداخت نشان می دهد که این ارز دیجیتال کم کم جای پول را خواهد گرفت و نکته آخر ( از زبان اکوایزر ) در مورد افزایش یا کاهش قیمت بیت کوین هیچ اصولی وجود ندارد که بتوانیم قاطعانه در این زمینه قضاوت کنیم. و با وجود اینکه هیچ قیمت واحدی برای بیت کوین در دنیا وجود ندارد، معمولاً قیمت این ارز دیجیتال در صرافی‌های ارز دیجیتال مختلف، مشابه است.

صفحه نخست

تولید محتوا تیم چینود

 

تبلیغات چینود پلاس
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها