شت کوین چیست

شت کوین چیست

به نام خدا

 

شت کوین چیست :

می توان گفت بر اساس داده های وب سایت ها امروزه بیش از 5000 ارز دیجیتال و همچنین ۲۰,۰۰۰ نوع بازار مختلف در این میان وجود دارد. حالا سوال این است که Shitcoin چیست و چرا بعضی از کاربران قبل از انتخاب یک کوین برای خرید و فروش، در مورد آن بیشتر تحقیق نمی‌کنند. گفته می شود با وجود تعداد بالایی از کوین‌ها که هرروزه به تعداد آن نیز اضافه می‌شود نیاز می باشد که قبل از سرمایه‌گذاری در هر پروژه ای کمی راجع به آن و اهدافش تحقیق کرد. در تعریف شت کوین و این که این اصطلاح چگونه به وجود آمده و تاریخچه آن چیست می‌پردازیم. با اکوایزر همراه باشید .

 

اکوایزر

شت کوین چیست :

شت کوین یک اصطلاح جدید در دنیای رمز ارزها می باشدکه سابقه استفاده از آن به همین یک سال گذشته باز می‌گردد. این اصطلاح نه توسط متخصصان، بلکه بیشتر توسط تریدرهای خرد معرفی و کاربردی شده است. باید بدانید که رمز ارزها با قابلیت ها و اهداف بسیار مختلفی در بازار ارز دیجیتال توسعه پیدا کرده اند. برای مثال اتریوم برای تنظیم قراردادهای هوشمند بر پایه بلاک چین کاربردی شده یا سولانا برای سرعت بخشیدن به تراکنش ها توسعه یافته است. و گفته می شود بسیاری از رمز ارزها بدون هیچ هدف مشخصی به وجود آمده‌اند ،اگر به دنیای رمز ارزها علاقه دارید، تنها با ورود به شبکه بلاک چین اتریوم می توانید یک رمز ارز جدید به نام خودتان ایجاد کرده و وارد بازار کنید به همین راحتی . شت کوین در واقع یک اصطلاح منفی برای معرفی ارزهای دیجیتال زرد و بی ارزش هست که نشان دهنده بی هدف بودن آنها بوده و آینده مبهم آنها را به ذهن بیننده یادآور می‌شود.

 

انواع شت کوین کدام است :

یکی دیگر از موارد لازم برای تعریف شت کوین و یا میم کوین ها بررسی انواع آنها است. یعنی اگر سری به سایت های معتبر دسته بندی ارزهای دیجیتال بزنید، کمتر با دسته بندی با عنوان شت کوین یا میم کوین روبرو خواهید شد. از طرفی شت کوین ها ممکن است در شبکه های بلاک چین مختلف توسعه پیدا نمایند.( نکته قابل توجه گفته می شود شبکه اتریوم متداول ترین شبکه برای ایجاد شت کوین ها و میم کوین ها است )

اکووایزر :  همه چیز درباره اتریوم

 

اکوایزر

 

در یک دسته بندی انواع شت  را می‌توان به انواع بلاک چین هایی نسبت داد که این ارزها در آن توسعه پیدا کرده‌اند. باز همچنین میم کوین ها در ادامه فعالیت خود با اهداف بسیار کوچکی نیز همراه می‌شوند. ( نکته قابل توجه میم کوین های مناسب برای سرگرمی و بازی های اینترنتی، میم کوین ها مناسب برای پرداخت های درون برنامه ای در بستر اینترنت و مواردی از این دست را نیز می‌توان به آنها نسبت داد )

 

 

شت کوین هایی معروف وجود دارند :

اگر برایتان سوال است شت کوین معروف داریم یا نه پاسخ داده شده :
این دسته کوین های معروف به آن دسته از ارزهای دیجیتالی گفته می شود که بیشتر بر اساس سرمایه گذاری افراد ثروتمند معروف شده و به دلیل رشدهای انفجاری همیشه با استقبال زیادی در میان کاربران روبرو هستند. در واقع یعنی میزان فعالیت زیاد در این ارزها به دلیل سرمایه گذاری است که نهنگ ها روی آنها انجام داده‌اند. حالا برای مثال چند شت کوین معروف را عنوان می کنیم از جمله :

اکوایزر

ارزدوج کوین به عنوان معروف ترین میم کوین شناخته می‌شود. ارز دیجیتال کیشو اینو مخصوصاً در چند هفته گذشته نیز تبدیل به یکی از ارزهای دیجیتال معروف شده است ، سیف مون نیز یکی از شت کوین های معروفی است که بسیاری از کاربران ایرانی را نیز به خود جلب نموده است. همچنین چیا نیز یکی دیگر از میم کوین های تقریباً معروف در بازار ارزهای دیجیتالی است.

 

نحوه خرید شت کوین چگونه است :

می توان گفت نحوه خرید شت کوین ها خیلی ساده است. شما برای این کار نیاز به یک کیف پول الکترونیکی داریدکه از  کوین مورد نظر پشتیبانی نماید. پس برای این قضیه بیشتر باید به شبکه بلاک چینی دقت کنید که کوین در آن توسعه پیدا کرده است. همچنین که روی شبکه بلاک چین اتریوم پیاده سازی شده‌اند را می‌توانید در کیف پول های مختلف مربوط به این شبکه نگهداری کنید. با داشتن کیف پول ارز دیجیتال مناسب، هم می‌توانید به صورت مستقیم و هم با واسطه و از طریق صرافی برای خرید شت کوین ها اقدام کنید.

 

اکوایزر

 

( نکته قایل توجه اگر دنبال خرید کوین هایی که خیلی معروف نبوده و حجم بازار کمی‌دارند هستید باید بدانید که برای خرید شت کوین ها در این رده بیشتر باید سراغ صرافی های غیر متمرکزی چون یونی سوآپ یا پنکیک سوآپ بروید. این دسته از صرافی ها با ایجاد بازار مجازی یا به اصطلاح AMM امکان خرید شت کوین ها را برای شما فراهم کرده اند )

اکووایزر :  ارز دیجیتال سولانا SOL چیست ؟

صفحه نخست 

تولید محتوا تیم چینود

 

تبلیغات چینود پلاس
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها