معرفی کیف پول سیف پال

معرفی کیف پول سیف پال

به نام خدا

اکوایزر

معرفی کیف پول Safepalسیف پال :

اگر شما به کیف پول از نوع ارز دیجیتال و یا همان سخت افزار علاقه مند هستید پس باید نام کیف پول سیف پل را شنیده باشید و اینکه ما در اکو وایزر می خواهیم شما را با یک کیف پول جذاب و هیجان انگیز آشنا کنیم پس ما را همراهی کنید .

کیف پول Safepalسیف پال :

سیف پال یک کیف پول ارز دیجیتال است که توسط یکی از بزرگترین صرافی های ارز دیجیتال جهان ( بایننس ) پشتیبانی می شود . این کیف پول دیجیتال با استفاده از توکن SFP که در بستر بایننس اسمارت چین ایجاد شده و از طریق بایننس لانچ پد معرفی شد، و تجربه داشتن یک کیف پول قدرتمند را به کاربران ارائه می‌دهد.
می توان گفت کیف پول Safepal در دو ورژن سخت‌افزاری و نرم‌افزاری ارائه شده است. شرکت سازنده این کیف پول به کمک یک تراشه محافظ دارد که هم روشی خوب است و هم برای حفاظت کلمه خصوصی ارائه می دهد .
سیف پال یک پلتفرم قوی و کاربرپسند برای ذخیره و مدیریت دارایی‌های دیجیتال می باشد که با توجه ‌به خدمات منحصربه‌فردی که ارائه می‌دهد، بیش از ۲ میلیون کاربر در 130 کشور مختلف و شاید بیشتر نیز دارد.
کیف پول Safepal کار خود را از سال ۲۰۱۸ میلادی شروع کرد. علاوه بر نسخه سخت‌افزاری، والت نرم‌افزاری خود را ارائه کرد تا در کنار ذخیره و نگه‌داری رمزارزها، بستری مناسب برای فعالیت در اپلیکیشن غیرمتمرکز را فراهم کند.

اکوایزر

مزایا کیف پول سیف پال :

می توان گفت مولفه اصلی ساخت کیف پول سیف پال یک کیف پول پر قدرت ارز دیجیتال می باشد که والت هیپ گونه کنترلی در دارایی ذخیره شما در کیف پول تان ندارد و امنیت دارایی تان را بالا می برد .
کیف پول سیف پال پلتفرمی را طراحی کرده است که با کمک آن می‌توانید خریدوفروش ارزهای دیجیتال را انجام دهید و از طرفی می توانید ارزهای دیجیتال را به هم تبدیل کنید.
اکو سیستم سیف پال شامل همکاران و شرکت های همکار این والت می شود و گفتنی ست توسعه دهنگان و جامعه این کیف پول در کنار هم اکوسیستم این والت را تشکیل دهنده هستند. و در ضمن توکن بومی این رمز ارز یک توکن حاکمیتی می باشد که نقس اساسی درمورد اقتصاد آن را دارد .

اکووایزر :  کیف پول زنگو

اکوایزر

هدف اصلی چیست :

درباره هدف این کیف پول می شود گفت اهمیت دادن به رشد و ایمن کردن دارایی های رمزگزاری شده کاربرانش است که با داشتن امکاناتی مانند غیر متمرکز بودن ، منبع باز ، سخت افزاری بودن محصولاتش او را متمایز می کند که یک والت امن و قدرتمند باشد .
یکی دیگر از مزایای این کیف پول سخت‌افزاری، پشتیبانی از توکن‌های مبتنی بر استاندارد ERC-721 اتریوم یا به عبارتی NFTهاست.
(این کیف پول دارای ۱ سال ضمانت تعویض هست و S1 تنها کیف پول سخت‌افزاری سیف پال است و نسخه دیگری ندارد)

اکوایزر

صفحه فلزی نگهدارنده :

بله صفحه فلزی نگهدارنده کلید خصوصی یکی از مشکلات افراد در زمان استفاده از کیف پول‌های ارز دیجیتال است ، که محل نگهداری کلید خصوصی یا عبارت بازیابی والت است. SafePal برای نگهداری کلید خصوصی، ایده کاربردی مفیدی ارائه داده است وجنس این صفحه از استیل ضدزنگ است و در مقابل آب، آتش و خوردگی کاملا مقاوم خواهد بود .

(نکته قابل توجه این قطعه فلزی می‌تواند تا ۲۴ سید را در خود نگهداری کرده و چهار ورقه از حروف که در مجموع ۲۸۸ حرف در اختیار شما قرار داده می شود ومی‌توانید با آن کلمات کلید خصوصی را با حروف‌چینی در کنار هم بسازید و نگه دارید ، به عبارت دیگر برای اینکه بتوانیم یک کلمه از ۱۲ یا ۲۴ کلمه کلید خصوصی‌تان را بسازید )

کسب در آمد به سبک سیف پال :

سیف پال محصولی برای جمع آوری نقدینگی برای پروژه های امور مالی تان خواهد بود که افراد می توانند دارایی دیجیتال خود را در اختیار این کیف پول دیجیتال قرارداده و درازای آن سود خوب دریافت کنند . همچنین این والت ایردراپ های مخالفی نیز معرفی می کند تا کاربران بتوانند در آنها شرکت کرده و توکت رایگان نیز دریافت کنند .

اکوایزر

تاریخ کیف پول سیف پال :

درباره تاریخ این کیف پول ارز دیجیتال گفته می شود کار خود را از ژانویه 2018 آغاز کرد که صرافی بایننس سال بعد در نقش سرمایه گذار وارد این پروژه شد و در سال 2019 اولین محصول خود را به شکل یک کیف پول سخت افزاری ارائه داد و این محصول تحت عنوان s1 به فروش می رسد . و بعد این کیف پول از شبکه بلاک چین بایننس پشتیبانی کرد و پس از آن امکان ذخیره رمز ارز BNB و توکن‌های بایننس چین در این شبکه امکان‌پذیر شد. این کیف پول بستری را برای فعالیت در پروتکل‌های دیفای نیز ایجاد کرد .

اکووایزر :  اکسکوینو مارکت چیست

صفحه نخست

تولید محتوا تیم چینود

 

تبلیغات چینود پلاس
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها