کوینکس چیست ؟

کوینکس چیست ؟

به نام خدا

کوینکس coinex چیست :

در عصر تکنولوژی و کارهایی که دیگر لازم صددرصد به حضور فیزیکی نیست
صرافی ها نیز یک مکان هست با معاملات سود آور و بهینه ما در اکو وایزر می خواهیم شما را با یک صرافی معروف آشنا کنیم پس تا آخر مطلب همراه ما بمانید .

اکوایزر

صرافی کوینکس :

گفته می شود این صرافی رابط کاربری آسانی دارد و به همین دلیل در بین ایرانیان محبوب است . شرکت صرافی coinex در هنگ کنگ چین واقع شده است و می توان گفت زیر مجموعه viaBTC به شمار می آید . همچنین با block chair و bitcoin cash برای بخش رمزنگاری نیز ارتباط دارد به همین سبب بسیاری از مردم در هر نقطه از دنیا می توانند از آن استفاده کنند.( نکته قابل توجه توصیه می شود که کاربران ایرانی با آی پی غیر ایرانی از خدمات این صرافی بهره مند شوند ) کوینکس coinex با در اختیار قرار دادن یک سیستم معامله گری اختصاصی به کاربران کمک می کند تا معاملات پایدار و ایمن داشته باشند. و شما برای شروع کار در این صرافی می بایست ابتدا در آن ثبت نام کنید و سپس فعال سازی دو مرحله را انجام دهید. شما قبل از شروع کار با این صرافی باید اطلاعات متعددی از قبیل راه اندازی اکانت شخصی تا هزینه های مربوط به معاملات را نیز بیاموزید.
( اکو وایزر در کنار شماست )

اکوایزر

شیوه معامله گری در CoinEX :

اگر با ارز دیجیتال آشناییت نسبی داشته باشید می دانید که برای خرید ارز های دیجیتال باید از صرافی های آنلاین استفاده کنیم . پس بد نیست اطلاعاتی در باره صرافی های موجود نیز داشته باشید . درباره صرافی CoinEX نیز باید بدانید یکی از انواع صرافی هایی است که شما می توانید معاملات خود را در آن انجام دهید .
معاملاتی همچون خرید و فروش ارز های دیجیتال صرافی CoinEX در 2017 افتتاح شده است و پس از آن کاربران می توانستند راحت با آن اقدام به تبادل رمز ارزهای خود کنند .( دفتر مرکزی این صرافی در هنگ کنگ می باشد )

اکوایزر

امنیت در کوینکس چگونه است :

مسئله امنیت برای همه در هر زمینه کاری و یا غیر کاری جزء معیارهایمان است ولیکن در بحث ارز های دیجیتال بسیار مهم و باید اهمیت داده شود . ( قابل توجه هر صرافی و یا کیف پولی که برای انجام معاملات خود انتخاب می کنید، می بایست از لحاظ امنیتی کاملا حرفه ای باشند. اگر صرافی انتخابی شما امنیت نداشته باشد برای شما زنگ خطر به صدا در می آید و ممکن است از طرف هکران و افراد سودجو مورد حمله و ضرر مالی شوید . در صرافی کوینکس برای تامین امنیت از یک چهارچوب امنیتی بالا چندگانه استفاده می کند و به شما اطمینان می دهد که مبادلات شما امن و بدون هیچ دخالتی انجام می شود و محافظانه از تمام معاملات شما محافظت می کند پس در این صرافی شعار خیالتان راحت استفاده می شود .

اکووایزر :  کیف پول زنگو

مزایای صرافی کوینکس چیست :

درباره مزایای این صرافی گفته می شود امنیت نسبتا پایدار و خوبی دارد ،
رابط کاربری راحت ، تعداد بسیار رمز ارزها ، کارمزد کم ، عمل نکردن تحریم های صرافی ، ( از معایب آن نیز به پشتیبانی نکردن از ارزهای فیات اشاره می شود )

اکوایزر

کارمزد در CoinEX :

مثل خیلی از صرافی های ارز های دیجیتال مقداری از هزینه ها را به عنوان کارمزد از شما کم می کند ، کارمزد آن در حال حاضر 0.01 درصد از کل حجم معاملات می باشد . لازم به ذکر است در این صرافی همانند بایننس یک ارز دیجیتال با نام CET دارد .
و اگر بخواهید خرید و فروش های خود را با این ارز در صرافی کوینکس انجام دهید از مبلغ کارمزد شما 50 درصد کم می شود و رقم کارمزد شما به 0.05 تبدیل می شود . ( توجه کنید شاید نام CET را در صرافی های دیگر ندیده باشید چون این ارز تنها در خود صرافی کوینکس قابل معامله می شود )

ارز دیجیتالCET :

این ارز ارائه شده از صرافی کوینکس می باشد . گفتنی ست این توکن در ژانویه 2018 صادر شده است . می شود از CET به عنوان تخفیف در کارمزدهای معاملاتی استفاده کرد و دارندگان این توکن ها می توانند در استیکینگ صرافی کوینکس نیز شرکت کنند و همچنین می توانند با معرفی کاربران جدید به صرافی کوینکس شانس دریافت توکن های CET را به عنوان پاداش در یافت نمایند .

 

اکوایزر

طریقه ثبت نام در صرافی کوینکس :

در مرحله اول : در مرحله اول وارد سایت صرافی کوینکس به آدرس Https://Www.Coinex.Com/ شوید. و سپس بعد از بارگذاری کامل سایت صرافی کوینکس بر روی گزینه Sign Up کلید کنید تا وارد صفحه نام نویسی بشوید .
از شما در خواست ایمیل ، کد تایید ایمیل ، رمز عبور ، تکرار رمز عبور ، می شود با دقت انجام دهید ( برای دریافت کئ ایمیل بروی گزینه Send Code کلیک نموده تا کد مورد نظر به ایمیل شما ارسال شود )

 

اکوایزر

صرافی CoinEX پشتیبانی می کند :

بله می شود در اولین قدم به سایت رسمی کوینکس مراجعه کنید و بعد از ایجاد حساب می توانید اقدام به خرید و فروش ارزهای دیجیتال خود داشته باشید . همچنین اگر با گوشی موبایل می خواهید اقدام کنید باید بدانید که صرافی کوینکس در سیستم عامل های اندرویدی Android و ای او اس IOS نیز این امکان را فراهم کرده است .

اکووایزر :  کیف پول ارز دیجیتال

صفحه نخست

تولید محتوا تیم چینود

 

تبلیغات چینود پلاس
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها