کیف پول زنگو

کیف پول زنگو

به نام خدا

 

کیف پول زنگو :

درباره معرفی کیف پول ارز دیجیتال ZenGo:

گفته می شودکیف پول ارزهای دیجیتال زنگو ZenGo یک کیف پول رمزنگاری ساده و ایمن می باشد.کیف زینگو امکان خرید، معامله و کسب درآمد تا سود 8% APY در بیت کوین BTC، اتریوم ETH و بیش از 70 ارز دیجیتال برتر را می‌دهد. و همچنین از امنیت بالا و پشتیبانی عالی برای مشتری می توانید لذت ببرید، زنگو با نمایندگان پشتیبانی واقعی که 24 ساعت هفته در حال پاسخگویی به هرگونه سوال نیز هستند.

 

اکووایزر

احراز هویت در زنگو :

توجه داشته باشید هیچکس جز شما نمی‌تواند رمزنگاری شما را کنترل کند. و حتی از کیف پول شما نسخه پشتیبان تهیه شده است، بنابراین حتی اگر گوشی خود را گم کنید، می‌توانید رمزنگاری خود را از طریق یک فرآیند تأیید صحت ۲ مرحله‌ای ساده بازیابی کنید.( به همین راحتی ) بهترین بخش اینجاست که هیچ رمز عبوری برای به خاطر سپردن وجود ندارد. و شما می توانید بدون کلید خصوصی به کیف پول خود دسترسی داشته باشید. درباره کارمزد آن باید بدانید یکی از معدود کیف‌پول‎‌های ارز دیجیتال است که می‌توانید ارزهای دیجیتال را مستقیماً از کیف پول خریداری کنید. و همچنین کارمزدها در این کیف‌پول مقداری بیشتر از سایر رقبا است. نکته قابل توجه در کیف‌پول ZenGo می‌توانید کارمزد شبکه را (مقرون به صرفه، منظم و سریع) به صورت دلخواه تنظیم کنید.

 

 

 

اکووایزر

کیف پول های ارز دیجیتال چیست :

باید گفت کیف پول های سخت افزاری یک قطعه هستند که با کابل یو اس بی به سیستم ما متصل میشود.فقط هنگام انتقال ارز دیجیتال خود نیاز به شبکه آنلاین دارد و وقتی از سیستم جدا شود به حالت آفلاین تغییر می کند. سوالات زیادی در مورد چگونگی ذخیره ارز دیجیتال و بیت کوین ها به روش امن مطرح شده است.شاید برای خیلی از ما ها این سوال پیش آمده باشد که کیف پول سخت افزاری از کجا آمده و چطوری ساخته شده. گفته می شود پیدایش کیف پول های سخت افزاری بر اساس نیاز مردم در سال های ورود ارز دیجیتال به بازار های مالی آغاز شد.از آنجایی که با پیدایش بیت کوین در سال 2009 میلادی به عنوان اولین ارز دیجیتال و آغاز ورود مردم به این بازار و نیاز برای نگهداری کلید خصوصی و کلید عمومی این ارز دیجیتال در یک بستر امن نمایان شد، اولین کیف پول های سخت افزاری در همان زمان و برای نگهداری بیت کوین ساخته شد که مشکلات شبکه ای زیادی داشت و در همان دوران مقدار زیادی بیت کوین از بین رفت و برای مردم یک کیف پول سخت افزاری با رمز عبور فراموش شده و یا کیف پول سخت افزاری سوخته باقی ماند.

اکووایزر :  آموزش ترید ارز دیجیتال بخش سوم

 

 

 

اکووایزر

مزایا و معایب کیف پول زنگو :

گفته می شود در حالی که عدم نیاز به عبارات دانه‌ای (Seed Phrase) بسیار جذاب است، اما نکته‌ای که این میان مقداری خطرناک می باشد این است که شما در اصل کلیدهای خود را در دو منبع متمرکز ذخیره می‌کنید. یک کد روی یک ابر داده متصل به تلفن شما( Google یا iCloud )ذخیره می‌شود و دیگری در سرورهای ZenGo. در حالی که ممکن است این روش آنقدرها هم خطرناک و ریسکی نباشد، ولی به هرحال ممکن است برای کاربرانی که نمی‌خواهند در امنیت کیف‌پول خود به دیگران اعتماد کنند، مسئله‌ای قابل تامل باشد.( پس هوشیار باشید ) نکته دیگر این است که این کیف‌پول در واقع کاملاً غیرحضانتی نیست. داده‌های بازیابی کیف‌پول شما توسط اشخاص ثالث ذخیره می‌شود و برخلاف زمانی که مجبور به نوشتن یک عبارت 12 کلمه‌ای بودید، در اختیار شما نیست.

 

 

 

اکووایزر

از مزایای آن اشاره می شود به :

خرید و فروش درون برنامه ای ، ساده ترین کیف پول برای نصب ، رابط کاربری راحت ،سود دادن به دارایی شما و همچنین هرزمان بخواهید می توانید دارایی خود را آزاد کنید ، از معایب آن اشاره می شود به :
باید پشتیبان‌گیری بازیابی بدون کلید را در iCloud یا Google Drive ذخیره کنید ، به طور کامل غیرحضانتی نیست .

 

 

 

اکووایزر

کیف پول برای کاربران جدید :

کیف پول زنگو (ZenGo) یک کیف‌پول موبایلی و غیرحضانتی هست که از امضای درگاهی به جای کلیدهای خصوصی استفاده می‌کند. علاوه بر این‌ شما می‌توانید مستقیماً از کیف‌پول زنگو ارزهای دیجیتال را خرید، معامله، ارسال و دریافت کنید. اگر به دنبال یک کیف‌پول ارز دیجیتال مناسب برای تلفن همراه خود هستید، بررسی ما از ZenGo نشان داده که این کیف‌پول می‌تواند انتخاب مناسبی برای تازه‌کارها و یا حتی حرفه‌ای‌ها در بازار ارز دیجیتال باشد. یکی از ویژگی های اصلی در ZenGo این است که آن را برای کسانی که به دنبال یک کیف پول ارز دیجیتال موبایل هستند، انتخابی فوق‌العاده می شود. اولین مورد، آسانی نصب این کیف‌پول برای کاربران جدید است، به ویژه کسانی است که تجربه کمی در زمینه ارز دیجیتال دارند.

 

 

 

اکووایزر

کلام آخر و اکوایزر :

واز دیگر ویژگی‌هایی ZenGo که آن را به یک کیف‌پول موبایل مناسب بدل می‌کند، امکان خرید و فروش مستقیم ارزهای دیجیتال پشتیبانی شده در برنامه است. همچنین به شما این امکان را می‌دهد تا با وام دادن دارایی‌های دیجیتال خود، سود کسب کنید. و همچنین هر زمان که مایل بودید به مبادله، فروش یا انتقال سود خود دست بزنید. ZenGo هیچ محدودیت زمانی برای برداشت سود توسط کاربران خود را در نظر نگرفته است. باید بدانید یکی از نکات مورد بحث ارزهای رمزپایه این است که مردم درک کنند چگونه کیف پول را به درستی راه اندازی و از آن استفاده کنند. برای شما بسیاری از این سوالات توسط کیف پول ZenGo ، که اولین کیف پول رمزنگاری بدون کلید است و به کاربران امنیت عالی در ازای سرمایه خود را بدون از بین بردن سادگی میدهد ، برطرف می کند.( ما دراکوایزرکنار شما هستیم )

اکووایزر :  همه چیز درباره اتریوم

 

صفحه نخست

تولید محتوا تیم چینود

 

تبلیغات چینود پلاس
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها