ارز دیجیتال LEO چیست ؟

ارز دیجیتال LEO چیست ؟

مقدمه :

UNUS SED LEO یک توکن کاربردی است که در سال ۲۰۱۹ توسط iFinex ، شرکت مادر بروکر Bitfinex و پلتفرم‌ های Ethfinex و Tether راه‌اندازی شد و در سیستم‌ های این شرکت استفاده می‌شود . LEO پس از یک فروش خصوصی که یک میلیارد دلار جمع آوری کرد و به سرعت به نفع بازار ، به عنوان یکی از 15 ارز دیجیتال بزرگ در جهان ، به طور عمومی راه اندازی شد .

ارز دیجیتال LEO چیست ؟

ارز دیجیتال LEO چیست ؟ : همه چیز از زمانی شروع شد که استیبل کوین USDT و ناشر آن ، iFinex Ltd ، در سال 2019 با مشکلات قانونی مواجه شدند. پس از اینکه مشخص شد iFinex از وجوه تتر برای پوشش تنگنا های مالی سوء استفاده کرده است ، شکایتی علیه این شرکت تنظیم شد . یک هک در گذشته ، که در آن 120000 بیت کوین به سرقت رفت و مشکلات قانونی پلتفرم Crypto Capital نیز باعث نگرانی های مالی جدی برای Bitfinex شد . برای کاهش این کسری نقدی ، Bitfinex تصمیم گرفت در ماه می 2019 یک ICO برای انتشار توکن صرافی خود به نام UNUS SED LEO انجام دهد . عملکرد آن شباهت هایی با BNB دارد و مزایای زیادی را برای صرافی Bitfinex به ارمغان می آورد .

ارز دیجیتال LEO چیست ؟

ارز دیجیتال LEO چیست ؟

UNUS SED LEO چگونه کار می کند؟

وقتی صحبت از چیزهایی می شود که Bitfinex می خواهد با LEO حل کند ، هدف اصلی تقویت جامعه Bitfinex و بهره مندی از مزایای پردازش تراکنش ها در اکو سیستم Bitfinex است . در واقع سکه LEO کنترل بیشتری به صادرکننده خود و گزینه های زیادی برای عملکرد موفقیت آمیز صرافی خود ارائه می دهد . کاربران آن مطمئناً می‌توانند از تراکنش ‌های سریع‌ تر و ارزان ‌تر بهره‌ مند شوند . هدف دیگر این پروژه ارائه مزایایی برای کاربران صرافی Bitfinex و زیرساخت ‌های ساخته شده پیرامون آن است . این شامل تعرفه های ترجیحی برای انجام عملیات معاملاتی در سایت و شرکت در مکان های مبادله ای است . هنگام کار با جفت ارز هایی که شامل توکن LEO هستند ، کمیسیون 25٪ کاهش می یابد . همچنین می‌توانید از سکه LEO برای خرید سطح مورد نیاز در برنامه وفاداری به مدت یک ماه استفاده کنید و هر ارزی را با کاهش کارمزد مبادله کنید. در سرویس اعتباری Bitfinex ، مشتریان می توانند به ازای هر 10000 LEO در حساب خود ، 0.05 درصد از کمیسیون را تخفیف دریافت کنند . توکن های LEO که از ابتدا تا پایان ماه قبل واریز شده اند در نظر گرفته می شوند . حداکثر تخفیف نمی تواند بیش از 5٪ باشد . همچنین در صورتی که برداشت در LEO انجام شود ، کاربران می توانند برای برداشت پول از حساب ، کمیسیون کاهش یافته دریافت کنند. مشتریان بزرگی که بیش از 50 میلیون LEO در حساب خود دارند می توانند بدون کارمزد پول برداشت کنند . در نگاه اول ، ارز دیجیتال جدید برای Bitfinex این پتانسیل را دارد که تبدیل به چیزی شود که اکنون بایننس کوین برای صرافی بایننس است .

اکووایزر :  استخر استخراج چیست

ارز دیجیتال LEO چیست ؟

ارز دیجیتال LEO چیست ؟

مزایا و معایب UNUS SED LEO :

مزایا : سکه UNUS SED LEO جایگاهی را در میان موفق ترین ارزهای رمزنگاری شده به خود اختصاص داده است. این با استفاده از دو بلاک چین مختلف که نشان دهنده یک نوآوری مهم هستند ، به دست آمده است زیرا توکن های آن در زنجیره EOS و اتریوم قرار دارند . به این ترتیب ، کاربران از انعطاف‌پذیری بیشتری برخوردار می‌شوند و می‌توانند توکن ‌های LEO خود را به یکی از دو بلاک چین تبدیل کنند ، از Bitfinex به عنوان پل ارتباطی بین این دو و تحریک تعامل بین ارز های دیجیتال استفاده می‌کنند .

ارز دیجیتال LEO چیست ؟

ارز دیجیتال LEO چیست ؟

معایب یا نقاط ضعف : نقطه ضعف UNUS SED LEO شهرت هنوز آسیب دیده این شرکت است . پس از گمانه زنی های متعدد مبنی بر دستکاری تتر توسط صرافی ، طبیعی است که جامعه ارز های دیجیتال دو باره در مورد اعتماد به شرکت فکر کند . رسوایی مربوط به سوء استفاده اعلام نشده از ذخایر USDT برای بهبود ترازنامه خود نه تنها خشم بسیاری از کاربران Bitfinex را برانگیخته است . اگر علاقه مند به خرید توکن های UNUS SED LEO هستید ، قطعا باید در جریان پیشرفت های بیشتر در مورد رویه Bitfinex باشید تا در زمان مناسب تصمیم معاملاتی مربوطه را بگیرید .

ارز دیجیتال LEO چیست ؟

ارز دیجیتال LEO چیست ؟

– سوال دیگر این است که موفقیت صرافی بیت فینکس در آینده نزدیک در مقایسه با سایر صرافی های محبوب مانند بایننس چگونه ادامه خواهد داشت. این رقابت دو گونه به نظر می رسد : Bitfinex و Binance مطمئناً برای معامله گران پرشور ارزهای دیجیتال می جنگند ، و BNB و LEO برای نفع سرمایه گذاران کریپتو رقابت می کنند ، که ممکن است یکی از توکن ها را بر دیگری ترجیح دهند. هرچه بایننس و BNB عملکرد بهتری داشته باشند ، تأثیر بدتری بر بیت فینکس و LEO خواهد داشت .

ارز دیجیتال LEO چیست ؟

ارز دیجیتال LEO چیست ؟

LEO را از کجا بخریم ؟

کاملا واضح است که Leo در Bitfinex در دسترس است ، بنابراین بیشتر تبادلات در آنجا انجام می شود . همچنین می توانید LEO را در صرافی های دیگر مانند OKEx، DragonEX و FTX معامله کنید . ارز دیجیتال معمولاً با USDT، ETH و BTC، با جفت‌های کمتر محبوب مانند UQC، KRW ، USDK و EOS مبادله می‌شود . همچنین می‌توانید LEO را در جمع‌آوری صرافی ارز های دیجیتال SwapSpace دریافت کنید ، که راهی سریع و آسان برای به دست آوردن مقدار مورد نیاز LEO است .

اکووایزر :  ارز دیجیتال بیت کوین کش چیست ؟

ارز دیجیتال LEO چیست ؟

ارز دیجیتال LEO چیست ؟

چگونه LEO را در SwapSpace مبادله کنیم ؟

در صفحه اصلی SwapSpace، LEO را در بخش « می‌فرستید » و ارز دیجیتالی را که می‌خواهید دریافت کنید در بخش « می‌گیرید » انتخاب کنید . مقدار LEO را که می خواهید مبادله کنید وارد کنید .
سرویس مبادله فوری را که بیشتر برای شما مناسب است انتخاب کنید.
آدرس گیرنده را مشخص کنید و بررسی کنید که آیا همه داده ها درست هستند یا خیر.
LE خود را ارسال کنید ای سکه به آدرسی که روی صفحه می بینید .
صبر کنید تا تبادل کامل شود .

ارز دیجیتال LEO چیست ؟

ارز دیجیتال LEO چیست ؟

محل نگهداری LEO :

در مورد حفظ LEO ، به لطف وضعیت توکن ERC-20، بسیار آسان و ممکن است. این ارز دیجیتال توسط چندین کیف پول دیجیتالی پشتیبانی می‌شود که توکن ‌هایی از این نوع، چه موبایل و چه سخت ‌افزار را می‌پذیرند . از کیف پول های LEO می توان به MyEtherWallet، Jaxx ، Ledger و Trezor اشاره کرد .

ارز دیجیتال LEO چیست ؟

ارز دیجیتال LEO چیست ؟

 

خانه

تولید محتوا چینود

 

تبلیغات چینود پلاس
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها