ارز دیجیتال بیت کوین کش چیست ؟

ارز دیجیتال بیت کوین کش چیست ؟

مقدمه :

ارز دیجیتال بیت کوین کش چیست ؟ : بیت کوین ( BTC ) همچنان محبوب ترین ارز رمزنگاری شده است ، اما بدون نقص نیست . به طور خاص، حجم نسبتاً کمی از تراکنش ها در هر ثانیه را امکان پذیر می کند و کاربرد آن را برای پرداخت ها محدود می کند.
بیت کوین کش (BCH) در سال 2017 به وجود آمد تا به این مشکل رسیدگی کند و روشی ارزان‌تر و سریع‌تر برای پردازش پرداخت‌ها ارائه کرد. از آن زمان ، بیت کوین کش به یکی از 15 سکه برتر در بازار امروز تبدیل شده است.

ارز دیجیتال بیت کوین کش چیست ؟

ارز دیجیتال بیت کوین کش چیست ؟

ارز دیجیتال بیت کوین کش چیست ؟

بیت کوین کش یک ارز دیجیتال است که بر روی همان بلاکچین بیت کوین ساخته شده است . این سکه در 1 آگوست 2017 از طریق به اصطلاح ” هارد فورک ” بلاک چین بیت کوین راه اندازی شد .
برخی از شرکت کنندگان بلاک چین بیت کوین پیشنهاد کردند که قوانین را تغییر دهند تا بیت کوین بتواند حجم بیشتری از تراکنش ها را پردازش کند . اکثر گره ها به تغییر قوانین رای منفی دادند که منجر به هارد فورک شد و دو مسیر بلاک چین با منشا مشترک ایجاد کرد : بیت کوین و بیت کوین کش .

ارز دیجیتال بیت کوین کش چیست ؟

هنریک گبینگ ، یکی از بنیانگذاران و یکی از مدیران اجرایی Finoa ، متولی دارایی های دیجیتال می گوید: « تقریباً شبیه به شکستن یک دین بود . ماینر ها باید تصمیم می گرفتند که تلاش خود را به کدام زنجیره اختصاص دهند ، صرافی ها باید تصمیم می گرفتند که آیا از معاملات این ارز تازه فورک شده حمایت کنند یا نه ، و فعالان بازار باید تصمیم می گرفتند که آیا علاقه ای به ارز جدید دارند و قیمت منصفانه آن چقدر است .

ارز دیجیتال بیت کوین کش چیست ؟

ارز دیجیتال بیت کوین کش چیست ؟

ارز دیجیتال بیت کوین کش چیست ؟

بیت کوین کش چگونه کار می کند؟

بیت‌ کوین کش از اندازه بلوک بزرگ‌ تری نسبت به بیت‌ کوین استفاده می‌ کند – بلوک ‌ها گروه‌ هایی از تراکنش‌ ها هستند که همزمان به بلاک چین اضافه می‌ شوند .

بیت کوین بلاک ها را به 1 مگابایت محدود می کند که حدود هفت تراکنش در ثانیه را امکان پذیر می شود . بیت کوین کش در ابتدا اندازه بلوک را به 8 مگابایت و بعداً به 32 مگابایت افزایش داد که به آن امکان می دهد بیش از 100 تراکنش در ثانیه را پردازش کند .

ارز دیجیتال بیت کوین کش چیست ؟

فراتر از اندازه بلوک و سرعت تراکنش ، بیت کوین کش بسیار شبیه به بیت کوین عمل می کند . این یک دفتر کل دیجیتال منبع باز و غیرمتمرکز است که از اثبات کار استفاده می کند .

ماینر ها با استفاده از رمزنگاری برای حل معادلات و دریافت توکن های بیت کوین کش به عنوان پاداش کار خود ، تراکنش ها را به بلاک چین تأیید و اضافه می کنند . سپس می توانند سکه ها را به دیگران بفروشند . بیت کوین کش تنها 21 میلیون سکه منتشر می کند ، درست مانند بیت کوین .

اکووایزر :  شت کوین چیست

ارز دیجیتال بیت کوین کش چیست ؟

ارز دیجیتال بیت کوین کش چیست ؟

بیت کوین در مقابل بیت کوین کش :

همانطور که اشاره شد ، تفاوت اصلی بین بیت کوین و بیت کوین کش در اندازه بلوک است . به دلیل این تنظیم ، بیت‌کوین کش می‌تواند تراکنش‌ های سریع‌ تر و ارزان‌تری داشته باشد . هزینه تراکنش بیت کوین به طور متوسط 59 دلار است در حالی که بیت کوین کش کمتر از یک پنی هزینه دارد .

ارز دیجیتال بیت کوین کش چیست ؟

اما نقطه ضعف پردازش سریعتر این است که به طور بالقوه ایمن تر از بیت کوین است . ماینر های کمتری برای پردازش و تایید تراکنش‌ ها مورد نیاز است که می‌تواند امنیت بیت‌ کوین کش را آسان‌تر کند .
تفاوت دیگر اندازه بازار است . در زمان نگارش ، بیت کوین کش دارای ارزش کل بازار حدود 7.1 میلیارد دلار است . این کسری از ارزش بازار 881 میلیارد دلاری بیت کوین است .

ارز دیجیتال بیت کوین کش چیست ؟

ارز دیجیتال بیت کوین کش چیست ؟

ارز دیجیتال بیت کوین کش چیست ؟

مزایای بیت کوین کش :

تراکنش های سریع تر و کم هزینه تر . با هزینه تراکنش کمتر از یک پنی و پتانسیل پردازش بیش از 100 تراکنش در ثانیه ، بیت کوین کش می تواند یک پلتفرم پرداخت قابل اجرا باشد . با این حال ، شبکه ویزا 2000 تراکنش در ثانیه را پردازش می کند ، بنابراین بیت کوین کش هنوز راه زیادی در پیش دارد . ارز دیجیتال بیت کوین کش چیست ؟
مقیاس پذیرتر از بیت کوین بلوک‌ های بزرگ‌تر بیت‌کوین کش امکان بلاک‌چینی با مقیاس‌پذیری افزایش‌یافته را فراهم می ‌آورد که در نتیجه کارمزد های کمتری را برای کاربران به همراه دارد و در نتیجه آن را قابل معامله‌ تر می‌کند . ارز دیجیتال بیت کوین کش چیست ؟
پول غیر متمرکز برای کسانی که نگران کنترل بیش از حد متمرکز در سیستم مالی از سوی بانک‌ ها و دولت ‌های مرکزی هستند ، بیت‌کوین کش یک سیستم ارزی ارائه می‌دهد که غیرمتمرکز است و توسط هیچ نهادی کنترل نمی‌شود .
از بین هزاران ارز دیجیتال موجود ، بیت‌کوین کش یکی از محبوب‌ ترین ارزها ست و برخلاف رقبای کمتر شناخته شده ، می‌توان آن را از طریق اکثر صرافی‌ های بزرگ خریداری کرد . قیمت BCH/USD تنها حدود 370 دلار برای هر سکه است ، بنابراین مقرون به صرفه تر از خرید یک بیت کوین است .

ارز دیجیتال بیت کوین کش چیست ؟

ارز دیجیتال بیت کوین کش چیست ؟

ارز دیجیتال بیت کوین کش چیست ؟

معایب بیت کوین کش :

نرخ پذیرش نسبتا پایین راسل استار، رئیس بازار سرمایه در DeFi Technologies گفت: « در حالی که بیشتر بحث‌ ها بر روی چنین بحث‌ های تکنولوژیکی پیرامون زمان پردازش و امنیت متمرکز شده است ، من فکر می‌ کنم یک عامل بزرگ نادیده گرفته شده است، اما شاید مهم‌ ترین عامل در فناوری‌ های نوظهور: پذیرش». موفقیت هر نوع شبکه، ارز یا فناوری به کاربرانی که از آن استفاده می کنند بستگی دارد . با توجه به اینکه افراد کمتری از بیت کوین کش از بیت کوین استفاده می کنند ، ممکن است به عنوان یک سرمایه گذاری پذیرفته شده رشد کند . ارز دیجیتال بیت کوین کش چیست ؟

اکووایزر :  آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال

ارز دیجیتال بیت کوین کش چیست ؟

ارز دیجیتال بیت کوین کش چیست ؟

وسیله مبادله :

امنیت ضعیف تر بیت‌ کوین کش تراکنش‌ ها را سریع‌ تر و با هزینه کمتری نسبت به بیت‌ کوین پردازش می‌ کند ، زیرا به قدرت استخراج کمتری برای تأیید بلاک‌ های جدید نیاز دارد. این باعث می شود سیستم از امنیت کمتری نسبت به بیت کوین برخوردار باشد .

نحوه خرید بیت کوین کش :

بیت‌کوین کش به‌ طور گسترده در صرافی‌ های ارز های رمز پایه مانند کوین‌ بیس و کراکن در دسترس است . شما یک حساب راه اندازی می کنید، پول نقد واریز می کنید و سپس از آن برای خرید ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین کش استفاده می کنید. همچنین می توانید بیت کوین کش را در پلتفرم هایی مانند پی پال خریداری کنید.

ارز دیجیتال بیت کوین کش چیست ؟

پس از خرید بیت کوین کش، سکه های خود را به عنوان سرمایه گذاری در کیف پول رمزنگاری نگه دارید، آنها را با سکه های دیگر مبادله کنید یا از آنها برای تراکنش استفاده کنید .

توجه داشته باشید که بیت کوین کش به دلیل مشکلات برند سازی با مشکلاتی مواجه شده است . به عنوان مثال ، صرافی رمز ارز OKCoin در اوایل سال 2021 بیت کوین کش را از فهرست خارج کرد زیرا آن ها فکر می کردند ممکن است سرمایه گذارانی را که هم بیت کوین کش و هم بیت کوین را در یک سیستم ارائه می دهند ، سردرگم کند .

ارز دیجیتال بیت کوین کش چیست ؟

ارز دیجیتال بیت کوین کش چیست ؟

آیا باید بیت کوین کش بخرید یا بیت کوین؟

اینکه آیا شما باید بیت کوین کش یا بیت کوین بخرید بستگی به این دارد که آیا به دنبال سرمایه گذاری بلندمدت هستید یا چیزی برای استفاده برای تراکنش ها .

هنگامی که در بیت کوین اندازه گیری شد ، قیمت BCH از زمان شروع آن به طور پیوسته کاهش یافته است . منطقی است که بیت کوین اصلی باید به عنوان یک سرمایه گذاری مطمئن تر عمل کند .

گبینگ افزود : اگر یک بلاک چین را برای تراکنش انتخاب کنید ، BCH در بسیاری از مکان‌هایی که BTC را می‌پذیرند پذیرفته می‌شود و به دلیل اندازه بزرگتر بلاک و استفاده کمتر از آن زنجیره ، می‌توان از آن با هزینه ‌های تقریباً صفر استفاده کرد .

در حالی که مفهوم بیت کوین کش پتانسیل خاصی دارد ، اما هنوز به هدف والای خود یعنی جایگزینی بیت کوین اصلی نرسیده است . اگر به عنوان یک وسیله مبادله پذیرفته ‌شده ‌تر شروع به کار کند ، ممکن است به برادر بزرگ‌ تر و بزرگ‌ تر خود عملکرد سخت ‌تری بدهد .

 

خانه

 

تولید محتوا چینود

 

تبلیغات چینود پلاس

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها