تولید 11 محصول در خانه

تولید 11 محصول در خانه

به نام خدا

تولید 11 محصول در خانه :

می توان گفت بسیاری از سرمایه گذاران و کسانی که به دنبال راه اندازی کسب و کار در منزل و یا ایجاد منبع کسب درآمد خانگی هستند یکی از راه های پول ساز راه اندازی خط تولید و خرید دستگاه های تولیدی خانگی است که سرمایه زیادی نیز نمی خواهد ما در اکووایزر می خواهیم چند نمونه را خدمت شما معرفی کنیم پس در ادامه یک مطلب اقتصادی بی نظیر همراه ما باشید .

 

اکووایزر

 

دستگاه میوه خشک کن :

باید بدانید که دستگاه تولید میوه خشک کن یکی از دستگاه های تولیدی پرسود خانگی با توجه به پربار بودن ویتامین‌ در میوه خشک استفاده آن در فصل زمستان بسیار رایج می باشد. در این زمان از انواع میوه‌ها به‌ویژه میوه‌های پاییزی استفاده می‌شود، از جمله : خرمالو، سیب، موز، پرتقال، توت، عناب، آلو و… از میوه‌هایی هستند که به صورت خشک شده استفاده می‌شوند.دستگاه میوه خشک کن صنعتی به صورت کلی در سه مدل کابینی، تونلی و دوار تولید می‌شود. انتخاب مناسب دستگاه خشک کن بستگی به نوع محصول و ظرفیت ورودی دارد که با توجه به بودجه خود یکی از آنها را می‌توانید انتخاب کنید و برای شروع کسب و کار خود استفاده کنید .

 

اکووایزر

 

دستگاه رب گیری :

باید گفت امروزه خیلی از خانواده‌ها از محصولات ارگانیک استفاده می‌کنند و به سلامت و بهداشتی بودن محصولات اهمیت خاصی می‌دهند. از شغل‌هایی با درآمد بالا می‌توان به رب خانگی نیز اشاره کرد. بنابراین، فروش رب خانگی می‌تواند بازدهی مالی زیادی را برای شما به همراه داشته باشد. خرید یک دستگاه رب گوجه گیری فرآیند تولید رب خانگی را بسیار ساده‌تر می‌کند. همچنین طریقه استفاده از دستگاه رب گیری به این صورت که دستگاه‌ها معمولاً به شکلی طراحی شده‌‌اند که شما پس از شستشوی گوجه‌ها، آن‌ها را درون دستگاه قرار می‌دهید و دستگاه گوجه را به پوره تبدیل می‌کند. سپس پوره را به راحتی روی شعله قرار می‌دهید تا رب خانگی تهیه شود. برای شروع می‌توانید با خرید یک دستگاه رب گوجه گیری کوچک یا حتی استفاده از دستگاه رب گوجه گیری دست دوم کار خود را آغاز کنید.قیمت حدودی این دستگاه از 5 میلیون (دستگاه رب گیری کوچک با ظرفیت 20 کیلو) تا 60 میلیون بوده است. اما این قیمت‌ها به دلیل نوسانات بازار و تغییر قیمت تجهیزات و قطعات مورد استفاده در ساخت دستگاه‌ها ثابت نیستند.

 

اکووایزر

 

دستگاه ارده و کره گیر یک دستگاه پر سود :

یکی از دستگاه های تولیدی پرسود خانگی در حوزه ارده و کره گیر است، کره‌های گیاهی و بهداشتی امروزه بسیار محبوب شده‌اند،همچنین  استخراج روغن از دانه‌هایی مانند: کنجد، بادام، بادام زمینی و نارگیل که به عنوان ارده یا کره استفاده می‌شوند، فروش و سود بالایی دارند. باید بدانید که فرآیند استخراج کره یا ارده نیاز به مهارت خاصی ندارد، شما فقط دانه‌های روغنی را در دستگاه قرار می‌دهید و پس از تولید کره آن را در ظروف مورد نظر جمع‌آوری می‌کنید. حتی می‌توانید برای عرضه محصولات تازه این فرآیند را در حضور مشتریان انجام دهید،باید گفت دستگاه‌های استخراج ارده یا کره قیمت بالایی ندارند و در مقابل سودی که از فروش انواع کره‌های گیاهی به دست می‌آورید، قیمت آن‌ها بسیار ناچیز است. قیمت حدودی این دستگاه‌ها از 25 میلیون تا 58 میلیون می باشد.

اکووایزر :  انواع وام های بانکی

 

اکووایزر

 

دستگاه آسیاب برای ادویه :

یکی پیشنهاد خوب دیگر خرید دستگاه آسیاب انواع ادویه، که می‌تواند ایده‌ی بسیار خوبی برای راه‌اندازی یک کسب و کار خانگی با درآمد قابل توجه باشد. بسیاری از خانم‌های خانه‌دار علاقه زیادی به استفاده از ادویه‌های تازه و طعم‌دهنده دارند، و با ارائه این خدمت، می‌توانید نیازهای آن‌ها را برآورده کنید. شما می‌توانید انواع دانه‌های پرمصرف مثل : هل، زیره، بادام، سنجد، فلفل سیاه، دارچین، زنجبیل خشک، زردچوبه و غیره را به صورت تازه و با استفاده از این دستگاه‌ها آسیاب کنید و آن‌ها را در بسته‌بندی‌هایی با وزن‌های مختلف به فروش برسانید.دستگاه‌های آسیاب صنعتی مورد استفاده در صنایع غذایی شامل دستگاه آسیاب عطاری و دستگاه آسیاب صنعتی به صورت تاشو و ثابت هستند. ظرفیت دستگاه‌های آسیاب مورد استفاده در کارگاه‌ها و کارخانه‌ها حدوداً 3000 تا 5000 کیلوگرم در یک شیفت کاری است. اما دستگاه‌های آسیاب با ظرفیت کم مانند دستگاه آسیاب عطاری قادر به آسیاب کردن حدود دو و نیم کیلوگرم پودر در یک دقیقه هستند.با توجه به سود بالایی که از این دستگاه می‌توانید کسب کنید قیمت بسیار مناسبی دارد. اما توجه کنید این قیمت اشاره شده حدودی از 13 تا 45 میلیون است.

 

اکووایزر

 

دستگاه عرق گیری و تقطیر :

همانگونه که می دانیم عرقیجات گیاهی به دلیل طب سنتی محبوبیت بالایی دارند و بسیار مورد توجه قرار می‌گیرند. بسیاری از افراد حاضرند برای خرید عرقیجات گیاهی باکیفیت هزینه مناسبی را پرداخت کنند. گیاهان دارویی همچون : نعنا، شوید، زیره، بابونه، پونه و غیره از جمله گیاهانی هستند که می‌توانید از آن‌ها برای تهیه عرق گیاهی استفاده کنید. به این منظور می‌توانید یک دستگاه تقطیر تهیه کنید.قیمت دستگاه‌های تقطیر در بازار بسته به حجم آن‌ها تعیین می‌شود، قیمت حدودی آن از 2 میلیون تا 60 میلیون است. همچنین برای شروع یک کسب و کار خانگی خرید یک یا دو دستگاه تقطیر کافی است.

 

اکووایزر

 

دستگاه بوجاری حبوبات :

دستگاه بوجاری با استفاده از فشار بالای هوا و حرکات مکانیکی حبوبات را از آلودگی‌ها، ساقه، خاک و غبار پاک می‌کند. این عملیات باید قبل از بسته‌بندی و وزن‌بندی صورت گیرد. در گذشته، بوجاری غلات و حبوبات با استفاده از باد انجام می‌شد اما با پیشرفت تکنولوژی و مکانیزاسیون بسیاری از صنایع این کار اکنون توسط دستگاه‌ها و ماشین‌آلات پیشرفته انجام می‌شود.از جهت دیگر، با بسته بندی جذاب می‌توانید به فروشگاه‌ها و سوپرمارکت‌ها بفروشید، یا حتی با داشتن پیج اینستاگرام می‌توانید محصولات خود را به صورت آنلاین بفروشید این فرصت خوبی است تا به کسب و کار خود در این زمینه رونق دهید.قیمت دستگاه بوجاری بسته به نیاز شما ممکن است متفاوت باشد. همچنین، قیمت دستگاه بوجاری با توجه به کیفیت ساخت و رعایت استانداردها می‌تواند کاملاً متفاوت نیز باشد. قیمت این دستگاه به صورت تقریبی از 45 میلیون تا 65 میلیون است.

 

اکووایزر

 

دستگاه تولید لیوان کاغذی :

گفته می شود تولید ظروف یکبار مصرف سود بسیار بالایی دارد و جز مشاغل پر سود خانگی نیز بوده است. دستگاه تولید لیوان کاغذی یک ابزار صنعتی است که به صورت اتوماتیک لیوان‌های کاغذی را تولید می‌کند. این دستگاه با استفاده از مواد اولیه کاغذ مقوایی طراحی شده می‌توانید در تعداد بالا تولید کنید، شما با ایده چاپ سفارشی روی لیوان می‌توانید درآمد خود را چند برابر کنید.در تولید لیوان کاغذی می‌توان از انواع دستگاه‌هایی که ساخت کشورهای ایران، کره جنوبی و چین هستند استفاده کرد. این دستگاه‌ها به دو دسته ترموفرمینگ و نیمه فرمینگ تقسیم می‌شوند. اگرچه نوع اول ارزان‌تر است اما با استفاده از نوع دوم می‌توانید لیوان‌هایی با جنس پلی استایرن تولید کنید.قیمت این دستگاه به عواملی از جمله تعداد خروجی، توان مصرفی و برند آن دارد. قیمت حدودی این دستگاه از 150 میلیون تا 450 میلیون است .

اکووایزر :  مدیریت ریسک در سرمایه گذاری

 

اکوایزر

تولید 11 محصول خانگی

دستگاه ساخت پک بیرون بر غذا :

اگر توجه کنید،نیمی از سفارش‌های بسیاری از کافه‌ها و رستوران‌ها به صورت بیرون بر هستند، به همین دلیل کافه‌ها و رستوران‌ها به این پک ها نیاز زیادی دارند، به این منظور انواع مختلفی از دستگاه‌ها برای تولید این پک‌ها وجود دارد از جمله نمونه‌های فراوانی که در ایران تولید می‌شوند قیمت حدودی دستگاه تولید پک بیرون بر غذا بستگی به عوامل مختلفی از جمله: برند دستگاه، امکانات و قابلیت‌های آن، سایز و ظرفیت تولید و نیز محل تهیه و خرید دارد. قیمت این دستگاه‌ها ممکن است از چند میلیون تومان تا 25 میلیون تومان متغیر باشد.

 

اکووایزر

 

دستگاه تولید اسکاج :

باید گفت دستگاه اسکاج بافی از دستگاه های است که برای راه اندازی کسب و کار خانگی بسار مناسب است.این دستگاه کارکد آسانی دارد و همه ی افراد میتواند از آن استفاده کنند و نیاز به آموزش زیادی هم ندارد . دستگاه تولید اسکا میتواند روزانه 1000 تا 1500 اسکاج تولید کند.دستگاه اسکاج برای کاهش مصرف برق بهتر است مجهز به اینورتر باشد که در این صورت کار اوپراتور نیز راحت تر و ساده تر خواهد بود.

 

اکووایزر

 

دستگاه تولید دکمه :

در این زمینه باید بدانید که تولید دکمه به عنوان شاخه ای از پوشاک و مد بسیار پرکاربرد بوده و دستگاه تولید آن جزو دستگاه های پرسود خانگی محسوب می شود.دکمه در اکثر لباس ها استفاده شده و تنوع رنگ و شکل آن میتوان امتیاز بسیار خوبی برای شما باشد.سرمایه ی لازم برای ورود به این کار متغیر می باشد.

 

اکووایزر

 

پرینتر سه بعدی :

پرینترهای سه بعدی دستگاه های تازه تولیدی هستند که با استفاده از آنها تقریبا میتوانید هرچیزی مانند مجسمه،قالب کفش،زیورالات،پیچ و مهره ،اسباب بازی،قطعات الکتریکی و…تولید کنید.که امروزه استفاده کردن از زیور آلات بسیار زیاد بوده و تولید این محصولات جزو کسب و کار پرسود و پردرامد خواهد بود. همچنین اگر به دنبال دستگاهی می‌گردید که هر مدل جواهری را با طرح خودتان تولید کنید، باید یک پرینتر سه بعدی ساخت جواهرات بخرید.این وسیله جزو دستگاه‌ های پردرآمد خانگی محسوب می‌شود و فواید بسیار زیادی دارد.

 

کلام آخر اکووایزر :

می توان گفت در حال حاضر، دستگاه‌های ساخت و تولید خانگی در انواع مختلف موجود هستند و راه‌های بسیاری برای راه‌اندازی خط تولید خانگی وجود دارد. در دهه‌های اخیر، به دلیل تحریم‌ها تولیدات در ایران به شدت رونق گرفته است. شما نیز می‌توانید حتی با تاسیس یک کارگاه کوچک یا حتی با داشتن یک کسب و کار خانگی به تولید محصولات پرداخته و درآمد خوبی کسب کنید، اکووایزر در کنار شماست .

 

صفحه نخست

تولید محتوا تیم چینود

 

تبلیغات چینود پلاس
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها