سرمایه گذاری با 100 میلیون:بخش اول

سرمایه گذاری با 100 میلیون:بخش اول

به نام خدا

سرمایه گذاری با 100 میلیون:بخش اول

می توان گفت سرمایه‌گذاری در ایران دو دسته دارد، یکی گزینه‌های سنتی‌تر که مردم از قدیم با آنها آشنا هستند و دیگری گزینه‌های نوین‌تر که بیشتر مردم با آنها بیگانه‌اند یا کمتر شناخت دارند.معمولا اگر از افراد جامعه بپرسیم پولتان را کجا سرمایه‌گذاری می‌کنید، پاسخ بسیاری از آنها بین گزینه‌های طلا، مسکن و بانک می‌چرخد. این موارد گزینه‌های سرمایه‌گذاری سنتی محسوب می‌شوند.ما در اکووایزر قصد داریم گزینه‌هایی که می‌توان با صد میلیون تومان در آنها سرمایه‌گذاری کرد را معرفی کنیم تا شما بیشتر آشنا شوید در بازار اقتصادی قدم اول آگاهی است پس همراه ما باشید.

 

اکووایزر

سرمایه گذاری با 100 میلیون

میزان ریسک‌پذیری و هدف:

باید گفت میزان بازدهی یک سرمایه‌گذاری با میزان ریسک‌پذیری شخص سرمایه‌گذار ارتباط‌ مستقیم دارد. مثلا با توجه به این موضوع، ابتدا به مقایسه روش‌های سرمایه‌گذای کم‌ریسک و توأم با ریسک بپردازید ،هدف شما از سرمایه گذاری نیز عامل مهمی در پاسخگویی به این سوال است ،که با 100 میلیون تومان چکار کنم؟ به عنوان مثال، اگر شخصی با هدف کسب سود قصد سرمایه‌گذاری داشته‌باشد، عملکردش متفاوت با شخصی خواهد بود که با هدف حفظ دارایی اقدام به سرمایه‌گذاری می‌کند.

 

اکووایزر

سرمایه گذاری با 100 میلیون

شرایط مالی در سرمایه گذاری:

اگر شخصی از خود بپرسد،که با 100 میلیون تومان چکار کنم؟ ابتدامی‌بایست،شرایط مالی خود را در نظر بگیرد. در این صورت، افراد می‌توانند به عرصه‌های سرمایه‌گذاری با پول کم نیز ورود کنند. به عنوان سرمایه‌گذار، به خاطر داشته باشید که هیچ گاه بر روی کل دارایی خود ریسک نکنید، بلکه پس از برآورد اقساط و مخارج خود و کسر آن از میزان درآمد ماهیانه خود، مبلغ باقیمانده را صرف این کنید ،برخی از روش‌های سرمایه‌گذاری، سوددهی بیشتری نسبت به دیگر روش‌ها دارند اما در عین حال، ریسک بیشتری نیز به سرمایه‌گذار تحمیل می‌کنند.
بنابراین،نرخ سود روش مورد نظرتان را در قیاس با ریسک و دیگر ارکان بسنجید تا بتوانید بهترین تصمیم را اتخاذ کنید. همچنین نقدشوندگی به معنای این است که مبلغ سرمایه‌گذاری خود را به چه قیمت و با چه سرعتی می‌توانید به پول نقد تبدیل کنید. میزان نقدشوندگی رکن مهمی می باشد که می‌تواند در انتخاب راه حلی برای کمک‌کننده باشد. به عنوان مثال، سپرده بانکی نقدشوندگی بالایی دارد اما فروش ملک و زمین فرایند زمان‌بری است که ممکن است ماه‌ها طول بکشد.

 

اکووایزر

سرمایه گذاری با 100 میلیون

کسب دانش سرمایه‌گذاری :

یکی از عامل های در این زمینه کسب دانش کافی در خصوص هر یک از بازارها جهت فعالیت در آن بازار است. به عنوان مثال، جهت فعالیت در بورس، ابتدا باید نحوه دریافت کد بورسی را فرا بگیرید. همچنین، شرکت در دوره‌های آموزشی ره‌آورد آکادمی نیز می‌تواند در این زمینه بسیار راه گشا باشد.سن و سال فرد نیز یکی از ارکان مهم سرمایه‌گذاری است. مثلاً شخصی را در نظر بگیرید که در سن 25سالگی و در اوج ریسک‌پذیری و تجربه هیجان، به امید کسب سود بیشتر، قصد سرمایه‌گذاری دارد.
در نقطه مقابل، فردی 65 ساله را در نظر بگیرید که پس از بازنشسته شدن، با هدف حفظ سرمایه خود، اقدام به سرمایه‌گذاری می‌کند. همان‌طور که ملاحظه می‌کنید، رویکرد این دو نفر با یکدیگر بسیار متفاوت خواهد بود. روش‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت هر یک استراتژی‌های خاص خود را می‌طلبد. اگر تحمل بلوکه شدن دارایی خود در مدت زمان طولانی را ندارید، انتخاب روش‌های بلندمدت اشتباه است ،همچنین انتظار کسب سود هنگفت در کوتاه‌مدت نیز انتظار نابجایی می باشد .

اکووایزر :  اقتصاد خرد چیست !؟ بخش 1

 

اکووایزر

سرمایه گذاری با 100 میلیون

راه اندازی یک بوتیک زنانه قشنگ:

می توان گفت یکی از ایده ها با مبلغ 100 میلیون تومان مربوط به کسب و کار بوتیک زنانه می باشد. این بوتیک بهتره که فقط مخصوص خانوم ها باشه و هر محصولی که به یک خانوم مربوط میشه داخل این بوتیک پیدا بشه چون خانوم ها زیاد خرید می کنن و سعی می کنن در چند وقت یکبار لباس های تازه بخرند،برای مثال وقتی یک کفش خریداری می کنند، برای ست کردن بعد از آن به خرید شلوار، مانتو، لباس و روسری می پردازند. این ایده هم سودآوری خیلی خوبی داره و در کمترین زمان ممکن بازخورد دریافت می کنه.باید کار به صورت اصولی و درست اجرا بشود. مثلا باید مغازه ای که اجاره می کنید جای مناسبی باشد. یا اینکه محصولات خوبی برای فروش داشته باشید و  …توجه داشته باشید که این کار نیازی به شریک ندارد. شما باید یک مغازه خوب در مکان مناسبی از شهر خود اجاره کنید. سعی کنید مغازه ای مناسب با کمترین کرایه را برای اجاره کردن پیدا کنید.

 

اکووایزر

سرمایه گذاری با 100 میلیون

کسب و کار خرید و فروش میوه و صیفی جات است. این کار هم سود بسیار خوبی دارد. بدین شکل که شما از شهرهای دیگر انواع میوه و صیفی جات مختلف را وارد شهر خود می کنید.بطور مثال هندوانه را کیلویی 2000 هزار تومان در بازار خریداری می کنید، بنظر شما فروشنده چقدر هزینه برای آن پرداخت کرده؟ در بیشتر مواقع زیر 1000 تومان. یعنی دو برابر سود کرده که بسیار عالی است.در این کسب و کار باید سعی کنید تا جایی که ممکن است محصولات را با قیمت بسیار مناسبی بخرید. در این صورت با قیمت کمتر از قیمت بازار سریعا می توانید محصول خود را به فروش برسانید.

 

اکووایزر

سرمایه گذاری با 100 میلیون

کسب و کار فروش مرغ روز:

گفته می شود یکی از مشاغل خوب اینروزهافروش مرغ روز می باشد که جزو ایده های پولساز است، یک فروشگاه عالی برای فروش مرغ واقعا سود بسیار خوبی خواهید داشت و بسیار پول ساز است.شما به یک مغازه خوب برای اجاره نیاز دارید که باید در مکان مناسبی هم باشد. یک یا دو یخچال ایستاده نیاز خواهید داشت.سرمایه گذاری با 100 میلیون :بخش اول البته برای شروع کار با یک یخچال شروع کرده و مرغ کمتری سفارش دهید. بعد از کمی فعالیت در این زمینه و پیدا کردن تسلط لازم به این کار می توانید کار را گسترش نیز بدهید ، در این زمینه خدمات دیگری که می توانید در مرغ فروشی خود ارائه دهید پاک کردن مرغ می باشد. یعنی بطور کامل گوشت مرغ را تقسیم بندی کرده و آن را تمیز و پاک کرده به مشتری تحویل دهید.این خدمات را حتما داشته باشید اگر بصورت دستی و منظم نمی توانید آن را انجام بدهید می توانید از  یک دستگاه مخصوص برای بریدن گوشت مرغ استفاده کنید که قیمت آن فکر نمی کنم بیش از 10 میلیون تومان باشد.

اکووایزر :  راههای تشخیص عیار طلا

 

اکووایزر

سرمایه گذاری با 100 میلیون

راه اندازی کارواش شیک:

یکی از مورد استقبال کننده ها تاسیس کارواش می باشد که یکی از مشاغل پردرآمد در شهرها که نیازی به تخصص و حرفه خاصی هم ندارد و این شغل با افزایش تعداد خودروها در کشور، تقاضای بیشتر پیدا می کند.سرمایه گذاری با 100 میلیون :بخش اول برای راه‌اندازی یک کارواش داشتن چند دستگاه شستشوی و چندکارگر کار بلد کافی است، تا با حداقل هزینه بیشترین درآمد را کسب کرد،برای مثال اگر فقط در یک کارواش روزانه حداقل 30 خودرو با 20 هزار تومان شستشو شود، در آمد روزانه‌ای معادل 600 هزار تومان حاصل می شود که جمع این درآمد روزانه در ماه به حدود 18 میلیون و 600 هزارتومان می‌رسد که این رقم معادل چند سال حقوق یک کارگر معمولی است.این در حالی است که در شغل‌های این چنینی نه نیازی به مدرک خاصی است و نه تخصص.درآمد کارگر کارواش هم به شانس و روز کاری بستگی دارد. اگر مشتری خوب و دست به جیبی داشته باشد، تا روز 100 هزار تومان و در بدترین شرایط حداقل روزی 50 هزار تومان بدست می آید.

 

صفحه نخست

تولید محتوا تیم چینود

 

تبلیغات چینود پلاس
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها