سرمایه گذاری با 100 میلیون: بخش دوم

سرمایه گذاری با 100 میلیون: بخش دوم

 

به نام خدا

سرمایه گذاری با 100 میلیون: بخش دوم

شرایط کشور ما طوری شده که بعضاً حتی دو یا سه شغل هم جواب زندگی مردم را نمی‌دهد. همین هم باعث شده خیلی‌ها به فکر راه اندازی کسب‌وکار شخصی خود بیفتند. اما جالب  اینجاست که بیشتر این افراد وقتی بحث هزینه وسط می‌آید، کاملاً ناامید می‌شوند و از خیر این کار می‌گذرند چرا که فکر می‌کنند برای راه‌اندازی یک کسب‌وکار سالم و پررونق، حتماً نیاز به سرمایه زیادی دارند، در حالی که اصلاً اینطور نیست. واقعیت این است که حتی در این شرایط اقتصادی هم می‌توان با ایده‌های خلاقانه و سرمایه‌ای کم از جمله با 100 میلیون تومان نیز یک کسب و کار راه انداخت در ادامه همراه اکووایزر با هوش اقتصادی باشید.

 

اکووایزر

سرمایه گذاری با 100 میلیون

خرید و فروش گوشی موبایل:

می توان گفت خرید و فروش گوشی یکی از ایده های در آمدزایی می باشد. امروزه داشتن موبایل به موردی ضروری برای هر یک از افراد تبدیل شده است و اکثر افراد چه بزرگ چه کوچک از آن استفاده می کنند.روز به روز بر قابلیت های آن اضافه می‌شود و زمانی که مدل های جدید به بازار عرضه می‌شود، افراد هر روز به خرید و یا تعویض گوشی های همراه خود اقدام می‌کنند.
یعنی داشتن گوشی هوشمند و به‌روز به یکی از نیازهای روزمره تبدیل شده پس بهتر است با سرمایه 100میلیون تومان خود به راه اندازی کسب و کار فروش و یا خرید گوشی‌های هوشمند همراه بپردازید.شما با داشتن مغازه‌ای در مکانی مناسب و قیمت های رقابتی می‌توانید مشتریان زیاد داشته و در نهایت هم سود بیشتری کسب کنید. توجه داشته باشید که در کنار فروش گوشی موبایل می‌توانید به فروش قطعات و لوازم جانبی موبایل نیز بپردازید  که خود کلی سود نصیبتان می کند .

 

اکووایزر

سرمایه گذاری با 100 میلیون

راه‌اندازی سایت و سئو:

باید گفت طراحی سایت و سئو (SEO) یا همان بهینه‌سازی سایت برای موتور جستجو، یک ایده عملی، ارزان و بسیار پولساز برای شروع کسب‌وکار 100 میلیونی است. پس اگر ایده خاصی برای راه اندازی سایت و توسعه آن دارید، فقط کافی است یک سایت بزنید و بعدش هم سراغ یک سئوکار باتجربه بروید.  مطمئنا وقتی مردم به دنبال محصولات یا خدماتی هستند که شما در سایت‌تان ارائه می‌دهید، بهترین راه برای جذبشان این است که وارد نتایج اول گوگل شوید. شک نکنید سایتی که توسط یک سئوکار باتجربه بهینه‌سازی شده باشد، قطعاً تجربه کاربری بهتری ارائه می‌دهد و از این طریق، مشتریان زیادی جذب می‌کند. در ضمن، این را فراموش نکنیم که ورود شما به نتایج برتر گوگل، اعتبار و اعتماد بیشتری برای شما و برندتان به همراه دارد.

اکووایزر :  انواع وام های بانکی

 

اکووایزر

سرمایه گذاری با 100 میلیون

غذای خانگی و کترینگ غذا:

می توان گفت خیلی از رستوران‌داران مشهور و بزرگ، از همین‌جا شروع کرده‌اند. تهیه و فروش غذای خانگی یا اصطلاحاً مامان‌پز هم یکی از آن ایده‌های خوب کسب‌وکار با 100 میلیون تومان است. البته برای شروع آن نیاز به یک آشپز ماهر دارید. اگر می‌خواهید در شروع کار هزینه‌هایتان را کمتر کنید، پیشنهاد می‌کنم با سرویس‌های ارائه‌دهنده این خدمات همکاری کنید و به عنوان یک غرفه دیجیتال شروع کنید. در این حالت، هزینه‌های شما خیلی‌خیلی پایین‌تر می‌آید. مثلاً سایت مامان پز یکی از آن پلتفرم‌هایی است که در ابتدای کار می‌توانید با آن همکاری داشته باشید.حتی در کنار غذاهای داغ و آماده، می‌توانید غذاهای سرد و نیمه‌آماده بفروشید. مثلاً ساندویچ سرد کالباس، ساندویچ الویه، سبزی‌های سرخ‌شده برای خورشت، بادمجان سرخ‌شده، پیازداغ و… از غذاهای نیمه‌آماده هستند که برای تولیدشان به هزینه زیادی نیاز نیست ، از این طریق می توانید به کسب و کارتان رونق ندهید و در ادامه حتی صاحب رستوران خود شوید .

 

اکووایزر

سرمایه گذاری با 100 میلیون

حکاکی روی چوب و سنگ:

حکاکی روی چوب، سنگ و دیگر اکسسوری‌های قیمتی، از ایده‌های پردرآمد ناب برای سرمایه گذاری با 100 میلیون تومان است. سرمایه اولیه این کار، به جای پول، از جنس هنر می باشد. شما می‌توانید با یادگیری حکاکی دستی یا صنعتی، محصولات منحصر به فرد و زیبایی تولید کنید. خواهید دید خیلی از مشتریانی که به دنبال آثار هنری خاص یا لوگوهای شخصی‌ هستند، به مشتریان ثابت شما تبدیل می‌شوند. برای انجام حکاکی روی چوب و سنگ، نیاز به مهارت و تجربه این کار دارید. بنابراین باید با یادگیری مهارت‌های لازم و تمرین زیاد، به آن کیفیت مطلوب برسید. تجهیزات حکاکی قیمت چندان بالایی ندارند. فقط باید توجه کنید که بسته به نوع حکاکی، باید دستگاه مخصوص به آن را خریداری کنید. البته فراموش نکنید که برای تبلیغ و بازاریابی، به یک وب‌سایت حرفه‌ای، شبکه اجتماعی پربازدید و نمونه‌های کارهای قبلی نیاز دارید. اگر بتوانید با یک سئوکار باتجربه نیز همکاری کنید، خیلی زودتر از طریق سایت تان مشتری جمع می کنید.

 

اکووایزر

سرمایه گذاری با 100 میلیون

پرورش قارچ، زالو یا حلزون:

قارچ نیز یکی از آن گیاهان محبوب و پرطرفدار است که با توجه به خاصیت و طعم خوبش، توجهات زیادی را به سمت خودش جلب کرده. البته این را هم بگویم که داغ شدن بحث گیاهخواری در جامعه ما، در این موضوع بی‌تأثیر نیست. همین محبوبیت باعث شده تا پرورش و شروع قارچ یکی از بهترین ایده‌های کسب‌وکار 100 میلیونی باشد.   گرچه فقط  خواستم به قارچ اشاره کنم، بعد دیدم حیف است زالو یا حلزون را اسم نبرم. پرورش زالو و حلزون، با توجه به کاربردهای خاص و ویژه‌ای که دارند، با سرمایه کم و در زمان کم، نتیجه خواهد داد. فقط کافی است یک اتاق، انباری و یا زیرزمین 20 متری داشته باشید که شرایطش برای پرورش این دو موجود ارزشمند مناسب باشد پس می توانید این کسب و کار را نیز شروع کنید تا به درآمد مطلوب برسید .

اکووایزر :  اقتصاد خرد چیست !؟ بخش 1

 

اکووایزر

سرمایه گذاری با 100 میلیون

تولید محتوا یوتیوب فراموش نشود:

خیلی‌ها فکر می‌کنند برای شروع کار در یوتیوب باید یک ستاره تمام‌عیار باشند. در حالی که اصلاً این‌طور نیست. اگر یک موضوع جذاب و ایده‌های خاصی برای تولید محتوا دارید، با دوربین گوشی هوشمندتان هم می‌توانید کسب‌وکار خود را راه بیندازید. ابتدا قرار نیست یک شبه میلیاردر شوید. بیشتر افرادی که الان از یوتیوب درآمد بالایی کسب می‌کنند، در ابتدای کارشان حتی موضوع مشخصی هم نداشتند. اما حداقل کارشان را شروع کردند! اگر شروع کنید و پیش بروید، شاید کم‌کم محتوای منحصر به فرد خودتان را پیدا کنید. نیاز مندی ها شما در این زمینه :یک دکور خوب، فیلم‌برداری صحیح، تسلط بر نرم‌افزار تدوین و تنظیم برنامه‌های منظم برای انتشار محتوا، از الزامات اصلی کسب درآمد از یوتیوب هستند. همه تجهیزاتی که لازم دارید شاید 50 میلیون هم نشود بخاطر همین است که تولید محتوا در یوتیوب را یکی از بهترین شغل ها با سرمایه 100 میلیون تومان می دانیم.

 

صفحه نخست

تولید محتوا تیم چینود

 

تبلیغات چینود پلاس
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها