شبکه Keep چیست ؟ بخش 2

شبکه Keep چیست ؟ بخش 2

شبکه Keep چیست ؟ بخش 2
آشنایی با ارز دیجیتال کیپ نتورک

توکن کیپ نتورک ( Network Thochen Keep ) که نمادش همان نماد شبکه Keep است ، توکن بومی این شبکه است که تراکنش ها و فرآیند های شبکه کییپ را آسان می کند. این توکن ها قابلیت های زیادی دارند که در اختیار کاربران خود قرار می دهد و کاربران می توانند از این ویژگی ها و قابلیت ها استفاده کنند. این قابلیت ها عبارت اند از :
برای افرادی که در شبکه کیپ فعالیت هایی مانند ذخیره سازی یا انتقال داده ها را انجام می دهنند پاداشی را تعیین می کنند.

شبکه Keep چیست ؟ بخش 2

کاربرانی که این توکن ها را دارند زمانی که در شبکه Keep رای گیری انجام شود حق رای دارند و می توانند در این رای گیری ها شرکت کنند
هر زمان کاربری بخواهد بیت کوین های خود را برداشت کند با پرداخت مقداری کارمزد مشخص می تواند دارایی های تی بی تی سی ( tBTC ) خود را تبدیل به بیت کوین کرده و آن ها را از حساب خود برداشت کند.
علاوه بر تمامی این ها کاربران امکان سهام گذاری در توکن کیپ نتورک را برای درآمدی تاثیر گذار دارند.
کاربران اپلیکیشن تی بی تی سی در صورت سهام گذاری و ارائه خدمات در این اپلیکیشن پاداش دریافت می کنند که این پاداش ها در قالب ارز دیجیتال کیپ نتورک است.
شایان ذکر است که این ارز قابل استخراج نیست و ماینینگ ندارد ؛ به همین دلیل این شبکه استکینگ را جایگزین ماین کردن توکن کیپ کرده است.

شبکه Keep چیست ؟ بخش 2

معرفی محصولات Network Keep
در این زمان که با شبکه کیپ آشنا شده اید بهتر است نگاهی به خدمات و محصولات این شبکه بیاندازید.

شبکه Keep چیست ؟ بخش 2

شبکه Keep چیست ؟ بخش 2

شبکه Keep و اپلیکیشن tBTC
تیم توسعه شبکه Keep Network برای مبادله کردن داده ها و یا همان تعامل پذیری و افزودن امکان همکاری با بلاک چین های اولین لایه به قابلیت های خود ، در سال 2022 پروژه ( tBTC ) را روی شبکه Keep راه اندازی کردند. اپلیکیشن tBTC امروزه پلی میان دو ارز دیجیتال بیت کوین و اتریوم محسوب می شود.

شبکه Keep چیست ؟ بخش 2

شبکه Keep چیست ؟ بخش 2

قابلیت های پلتفرم تی بی تی سی ( tBTC )
اپلیکیشن tBTC به افرادی که ارز دیجیتال بیت کوین دارند این اجازه را می دهد که روی شبکه اتریوم فعالیت کنند. این اپلیکیشن خدمات گوناگون دیفای را در اختیار کاربران بیت کوین مانند : سهام گذاری، گیمینگ و وام دهی قرار می دهد.
پلتفرم تی بی تی سی با استاندارد ERC 20 اتریوم، بیت کوین های کاربران را توکنیزه می کند؛ به همین علت هر توکن تی بی تی سی ( tBTC ) با یک بیت کوین ذخیره شده برابر است.

اکووایزر :  شبکه keep چیست ؟

شبکه Keep چیست ؟ بخش 2

شبکه Keep چیست ؟ بخش 2

tBTC به کاربرانی که دارای بیت کوین هستند این پیشنهاد را می دهد که اگر بیت کوین های خود را قفل کنند می توانند توکن تی بی تی سی دریافت کنند ، به اکو سیستم دیفای اتریوم دسترسی پیدا می کنند و از این راه کسب در آمد داشته باشند.

شبکه Keep چیست ؟ بخش 2

استیکینگ
در این شبکه علاوه بر افرادی که به عنوان نود در این شبکه فعالیت دارند کاربران دیگر می توانند با نگهداری ارز های دیجیتال خود در این پلتفرم و یا همان استیک کردن ارز هایی مانند کیپ ، تی بی تی سی ( tBTC ) ، اتر و سدل متا ( Saddel Metta ) سالانه سود 21 درصدی دریافت کنند. همچنین کاربران می توانند امتیاز استیکینگ خود را به دیگران وا گذار کنند.

شبکه Keep چیست ؟ بخش 2

شبکه Keep چیست ؟ بخش 2

کیف پول‌های ارز دیجیتال Keep
به دلیل اینکه ارز دیجیتال Keep با استاندارد ERC20 و روی بلاک چین اتریوم فعالیت می کند ، شما می توانید از تمام کیف پول های سازگار با ERC20 استفاده کنید. ما در ادامه تعدادی از این کیف پول هایی که شما می توانید برای نگه داری و ذخیره کردن این ارز ها استفاده کنید را به شما معرفی می کنیم.
کیف پول سخت افزاری لجر ( Ledger ) ، کیف پول تراست والت ( Trust Wallet ) ، کیف پول اتمیکت والت ( Atomic Wallet ) ، کیف پول متامسک ( Metamask ) ، کیف پول سخت افزاری ترزور ( Trezor )

شبکه Keep چیست ؟ بخش 2

صرافی هایی که در آن Keep خرید و فروش می شود
امروزه صرافی های زیادی برای خرید و فروش ارز های دیجیتال وجود دارد اما صرافی های معتبری که برای معاملات ارز دیجیتال Keep مناسب هستند عبارت اند از :
1 – صرافی یونی سواپ ( Uniswap )
2 – صرافی Aex
3 – صرافی هات کوین ( Hotcoin )
4 – صرافی کوین بتس ( Coinbase )
5 – صرافی کراکن ( Kraken )
6 – صرافی Bitrue

 

صفحه نخست

 

تبلیغات چینود پلاس
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها